اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

بیش از 2 هزار تعاونی در زنجان فعال هستند

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بیش از 2هزار تعاونی در استان فعال هستند.

بیش از 2 هزار تعاونی در زنجان فعال هستند

محمدرضا باقری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عمده تعاونی‏های استان به شکل مناسبی فعال هستند.

وی با بیان اینکه تعاونی‏های استان دارای وضعیت مناسبی هستند، افزود: در حال حاضر تعاونی‏های زنجان در بخش‏های مختلفی فعالیت دارند.

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان توسعه تعاونی‏های استان را یادآور شد و گفت: باید برای توسعه کمی و کیفی تعاونی‏های استان تلاش کرد.

وی به تعاونی‏های در دست اجرای زنجان اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد 656 تعاونی در سطح استان در دست اقدام است که در صورت فعالیت به تعداد تعاونی‏های زنجان افزوده خواهد شد.

باقری فعالیت تعاونی‏ها را موجب توسعه اقتصاد در کشور و استان دانست و تاکید کرد: باید برای افزایش فعالیت‏های تعاونی در سطح جامعه تلاش کرد.

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تلاش برای دخیل کردن اقشار مختلف مردم در سطح جامعه را مهم دانست و تاکید کرد: باید برای مشارکت حداکثری مردم جامعه در فعالیت‏های تعاونی اهتمام جدی صورت گیرد.

وی تلاش برای توسعه اقتصاد مردمی را یادآور شد و گفت: باید اقتصاد مبتنی بر تلاش جمعی شهروندان جامعه که اقتصادی مشارکتی برای توسعه اقتصادی است در سطح جامعه گسترده شود.

باقری توسعه اقتصادی کشور را در گرو توجه به بخش تعاون دانست و یادآور شد: باید برای توسعه اقتصاد کشور به بخش تعاون اهمیت بیشتری داده شود.

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در سند چشم‌انداز توسعه سهم تعاون در اقتصاد کشور 25 درصد است.

وی تحقق حماسه اقتصادی در سال جاری را مهم و ضروری عنوان کرد و ادامه داد: در سال جاری باید نسبت به تحقق شعار اقتصادی تلاش شود.

باقری تحقق حماسه سیاسی در قالب تقویت اقتصاد تعاونی را یادآور شد و افزود: تعاون بخش بسیار مهمی در اقتصاد کشور است و با بها دادن به آن می‏توان زمینه تحقق حماسه اقتصادی را در کشور فراهم کرد.

*1046 تعاونی در زنجان غیرفعال هستند

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان به تعاونی‏های غیر‌فعال در سطح استان اشاره کرد و افزود: هزار و 46 تعاونی در زنجان غیر‌فعال هستند.

وی تلاش برای احیای تعاونی‏های راکد را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید برای توسعه و احیای واحدهای تعاونی غیرفعال و راکد در سطح استان تلاش کرد.

باقری با بیان اینکه برای احیای تعاونی‏های غیرفعال باید نسبت به احصای مشکلات آن‏ها اقدام کرد، افزود: باید مشکلات احتمالی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان به فرصت‏های شغلی ایجاد شده از فعالیت تعاونی‏ها اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت‏های تعاونی‏ها در سطح استان موجب اشتغالزایی شده است.

وی با بیان اینکه باید نسبت به اشتغالزایی بخش تعاون توجه جدی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: بخش تعاون ظرفیت بالایی برای توسعه و ظرفیت‏سازی اشتغال دارد.

باقری اعضای تعاونی‏های استان را بالا عنوان کرد و گفت: با توجه به تعداد تعاونی‏های فعال در زنجان افراد زیادی در قالب این تعاونی‌ها فعالیت دارند.

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان تلاش برای حمایت از تعاونی‏ها را در استان مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: باید از جوانان برای تشکیل تعاونی و ایجاد اشتغال حمایت کرد.

وی تشویق جوانان برای ایجاد تعاونی را وظیفه مسئولان دانست و گفت: با تشکیل تعاونی افراد زیادی می‏توانند صاحب کار و درآمد مناسب برای خود شوند.

انتهای پیام/73007/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول