اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری استان زنجان:

زنجانی‌ها همواره در انتخابات افتخار‌آفرین بوده‌اند

دبیر جبهه پایداری استان زنجان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: زنجانی‌ها همیشه در این عرصه افتخار‌آفرین بوده‌اند.

زنجانی‌ها همواره در انتخابات افتخار‌آفرین بوده‌اند

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که هر چند سال در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات و دعوت به حضور باشکوه مردم در این حماسه بزرگ یکی از راه‌های تحقق شعار حماسه سیاسی است، اضافه کرد: با بینش بالایی که مردم دارند و همچنین توجه ویژه‌ای که نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری وجود دارد، امید است با تبلیغات موجود انتخابات باشکوهی در کشور برگزار شود.

دبیر جبهه پایداری استان زنجان با اشاره به تقارن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اضافه کرد: تقارن این دو رویداد اهمیت انتخابات را بیش از پیش کرده است.

وی با اشاره به فضای انتخاباتی و تبلیغاتی حاکم بر استان افزود: در حال حاضر فضای مطلوبی بر نحوه تبلیغات انتخاباتی در زنجان حاکم است.

باقری با بیان اینکه نحوه تبلیغات کاندیداها در استان مطلوب است، تصریح کرد: برگزاری انتخابات شور و حال خاصی به فضای حاکم در شهر بخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با تبلیغاتی که صورت گرفته انتخاباتی باشکوه و در شأن نظام داشته باشیم.

انتهای پیام/73005/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول