اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد

برگزاری کارگاه داستان‌نویسی با محوریت دفاع مقدس در زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: کارگاه داستان‌نویسی با محوریت دفاع مقدس در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه داستان‌نویسی با محوریت دفاع مقدس در زنجان

حمید رضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کارگاه داستان‌نویسی با محوریت ادبیات پایداری و دفاع مقدس از تیرماه سال 92 در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ پایداری میان جوانان و نوجوانان و همچنین جذب و گسترش فرهنگ داستان‌نویسی برای نویسندگان مطرح و هنرجویان نوپا و نوقلم استان با محوریت دفاع مقدس و ادبیات پایداری برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه شناسایی و معرفی استعداد‌های تازه و همچنین تولید محتوا در حوزه ادبیات پایداری از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است، اضافه کرد: کارگاه آموزشی داستان‌نویسی چهارشنبه هر هفته در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: این کارگاه‌ها با حضور علی‌الله سلیمی، نویسنده حوزه ادبیات پایداری و یکی از فعالان عرصه ادبی کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است، علی‌الله سلیمی، متولد 47 در یکی از روستاهای «توپ‌قره» در حوالی زنجان است، وی تاکنون دو مجموعه داستان منتشر کرده که مجموعه داستان «زنی شبیه حوا» و «باران جنوب» از جمله آثار منتشر شده این نویسنده است.

وی از فعالان عرصه ادبی بوده و مسئولیت‌هایی را نیز بر عهده داشته است.

داستان کوتاه «پارک، شب، بازی» وی به عنوان داستان برگزیده جشنواره سراسری داستان‌های کوتاه «مینی‌مالیستی» در خرم آّباد، داستان کوتاه «تابستان اروند» برگزیده جشنواره داستان کوتاه روزنامه جام جم و داستان «انتری که سوگوار لوطی است» نیز کاندیدای جایزه مهرگان شد.

کتاب‌های داستانی آواز نخلستان، مسافر دجله، یک جفت جغد غمگین و باد برگ‌ها را سمت دره‌ها می‌برد وی، نیز در سال 90 منتشر شده و در حال حاضر کتاب‌های تلواسه رنگ انار، چهارده روایت از عشق صنوبر، سی و چهار فانوس روشن در خواب‌های کارون، آشنای شهر بادگیرها، زمستان و چله‌ها و طاهر کردستان را زیر چاپ دارد.

انتهای پیام/73006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول