اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

بهره‌مندی کودکان زنجانی از خدمات تعذیه کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از بهره‌مندی کودکان زنجانی از خدمات تغذیه این نهاد خبر داد.

بهره‌مندی کودکان زنجانی از خدمات تعذیه کمیته امداد

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تامین سلامت مددجویان زیرپوشش کمیته امداد از جمله مسائلی است که همواره مورد توجه امدادگران بوده و در این راستا خدمات مختلفی در طول سال ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد در بخش‌های مختلف به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: در برخی از موارد کمیته امداد شهرستان زنجان برای ارتقای سطح آگاهی مددجویان در زمینه مسائل بهداشتی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده است؛ در این دوره موضوعات بهداشتی نحوه رعایت بهداشت فردی، مقابله با بیماری‌های واگیر و همچنین پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی همچون ایدز به مددجویان آموزش داده می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از دیگر اقدامات این نهاد در حمایت از خانواده‌های زیرپوشش در بخش درمانی و بهداشتی را ارائه خدمات درمانی عنوان کرد و افزود: در این راستا اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد صورت گرفته است.

وی با اشاره به سایر خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد در راستای ارتقای سطح بهداشت خانواده‌های زیرپوشش تصریح کرد: یکی از اقدامات دیگری که کمیته امداد در راستای ارتقای بهداشت و سلامت در جامعه انجام می‌دهد، پرداخت کمک هزینه رفع سوء‌تغذیه به کودکان زیر شش سال است.

پناهی با اشاره به اینکه طی سال جاری نیز 136 کودک از خدمات تغذیه کمیته امداد زنجان بهره‌مند شدند، تصریح کرد: در این راستا 27 میلیون و 200 هزار ریال هزینه شده و هزینه پرداختی به ازای هر کودک 200 هزار ریال است.

*کمک 50 میلیونی فرمانداری زنجان به مددجویان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به سایر اقدامات این نهاد در راستای حمایت از مددجویان اضافه کرد: این نهاد به منظور ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف از مشارکت مردم خیر و نوعدوست و همچنین سایر ارگان‌ها استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از ظرفیت ارگان‌ها توسط کمیته امداد با اجرای طرح‌های مشارکتی مختلف که شمار آنها به بیش از 45 مورد می‌رسد، انجام می‌شود، تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی صورت گرفته مردم خیر زنجان، ادارات و سازمان‌های این شهرستان همکاری مطلوبی با کمیته امداد در اجرای طرح‌های مشارکتی مختلف دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به کمک 50 میلیون ریالی فرمانداری زنجان به مددجویان افزود: این مبلغ در قالب طرح مفتاح‌الجنه و به منظور رفع مشکلات مددجویان زنجانی اهدا شده است.

انتهای پیام/73005/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول