اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

نیاز روزانه مصرف آرد زنجان 284 تن است

مدیرعامل شرکت غله زنجان نیاز روزانه مصرف آرد نانوایی‌های استان را در شبکه توزیع 284 تن اعلام کرد.

نیاز روزانه مصرف آرد زنجان 284 تن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول منصوری در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سال جاری اظهار کرد: جلسات بررسی نیازمندی‌های نانوایی‌های استان زنجان برگزار شده است.

وی از ثبت هزار و 427 نانوایی فعال در سامانه خرید گندم در شرکت غله خبر داد و افزود: طی یک هفته گذشته به آمار نانوایی‌های فعال استان 170 واحد اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت غله زنجان با بیان اینکه اختیار تعیین نیازمندی‌های نانوایی‌های استان با فرمانداران است، اضافه کرد: شاید سهمیه تعیین شده جوابگوی نیازمندی‌های موجود نباشد که در این صورت شرکت غله آماده پاسخگویی به نیازمندی‌ها است.

وی تاکید کرد: اکثر درخواست‌ها برای افزایش سهمیه آرد شهرستان‌ها بوده که برای تامین آن اعلام آمادگی شده است.

منصوری نیاز روزانه آرد نانوایی‌های استان زنجان را در شبکه توزیع 284 تن اعلام کرد و گفت: این سهمیه توسط شرکت حمل و نقل خلیج فارس توزیع می‌شود.

*مشکل آرد خانه‌پزان قابل حل است

وی به مشکل مطرح شده از طرف خانه‌پزان اشاره کرد و گفت: این موضوع با پیگیری بخشداری‌ها در روستاهایی که نانوایی ندارند قابل حل است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان به نانوایی‌ها توصیه کرد، قبل از پایان ذخیره آرد مورد نیاز خود اقدام به تهیه آن کنند تا مشکلی در پخت روزانه نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان زنجان وجود ندارد، اضافه کرد: راه‌اندازی سامانه خرید گندم تا حد زیادی به حل مشکل دلال بازی کمک کرده است.

منصوری با اشاره به احتمال وجود خطا در سامانه خرید آرد تصریح کرد: به احتمال زیاد آرد تحویلی به نانوایی‌ها بیش از نیاز استان است که این موضوع نیاز به بررسی دارد.

انتهای پیام/73004/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول