اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

اجرای برنامه نشاط معنوی در امامزادگان شاخص استان زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان از اجرای برنامه نشاط معنوی در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

اجرای برنامه نشاط معنوی در امامزادگان شاخص استان زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان همزمان با فصل تابستان به ‌منظور استفاده از ظرفیت فرهنگی بقاع متبرکه و بهره‌گیری از فضاهای موجود برای پر کردن اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع به قطب فرهنگی افزود: مسئولان اداره کل اوقاف در تلاش به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح در فصل تابستان هستند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به تاثیر مثبت اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی در عملکرد بهتر نوجوانان اضافه کرد: ترویج اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به سایر اهداف اداره کل اوقاف در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

خدابنده‌لو استفاده از فضای معنوی امامزادگان را نیز از دیگر اهداف اجرای طرح نشاط معنوی عنوان کرد و افزود: با بررسی‌های صورت گرفته اجرای اینگونه برنامه‌های فرهنگی تاثیر مهمی در افزایش بصیرت نوجوانان و همچنین حضور موثر آنها در بقاع داشته است.

وی به تعداد امامزادگان و بقاع موجود در سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نزدیک به 100 امامزاده و بقعه در سطح استان موجود است که سالانه بیش از 30 برنامه فرهنگی در آنها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول