اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

آغاز پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در زنجان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های زنجان از آغاز ارائه تسهیلات نوسازی به مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در استان خبر داد.

آغاز پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در زنجان

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز ارائه تسهیلات نوسازی به کامیون‌های فرسوده برون شهری در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد نوسازی ناوگان باری کشور است.

وی مبلغ وام در نظر گرفته شده برای ناوگان باری را هزار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات از طریق مسکن مهر با بازپرداخت هفت ساله و سود 15 درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تصریح کرد: مالکان کامیون‌های فرسوده باید برای دریافت فرم تشکیل پرونده به انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل زنجان، ابهر و خدابنده مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر اساس ماده 163 قانون برنامه پنجم کشور به منظور کمک به نوسازی ناوگان بین شهری از محل وجوه اداره شده خود اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کند، اضافه کرد: این سازمان با انعقاد تفاهم‌نامه با بانک مسکن تسهیلاتی را به این بخش اختصاص داده است.

رحمتی به تخصیص اعتبار از طریق ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و همچنین شرکت‌های خودروسازی اشاره کرد و گفت: دریافت تسهیلات از این طریق منافاتی با دریافت اعتبار از طریق بانک مسکن ندارد.

وی تنها شرط موجود برای دریافت تسهیلات دریافتی توسط مالکان را معادل بودن اعتبار دریافتی با 80 درصد قیمت خودروی مورد نظر اعلام کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان شماره تلفن 7137243 را برای گرفتن اطلاعات توسط متقاضیان دریافت تسهیلات برای نوسازی حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول