اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور پرشور هنرمندان چهارمحال و بختیاری در حماسه 24 خرداد

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از شرکت پرشور هنرمندان این استان در روز خلق حماسه سیاسی خبر داد و گفت: شرکت در این انتخابات از وظایف اصلی تمامی اقشار ملت ایران است.

حضور پرشور هنرمندان چهارمحال و بختیاری در حماسه 24 خرداد

حجت‌الله شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌ها و زمینه‌های بسیاری برای رشد هنر متعهد برخوردار است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هنری این استان، گفت: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های مختلفی چون تولید فیلم کوتاه، گرافیک، عکس و سرود بهترین تولیدات کشور را داراست.‏

شیروانی با بیان اینکه هنرمندان مسائل را با نگاه تیزبین و روحیه نقادانه بررسی می‌کنند، گفت: اتخاذ یک برنامه منسجم مربوط به حوزه فرهنگ و هنر یکی از بایدهای ضروری در لیست برنامه‎های ریاست جمهوری است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتظارات قشر هنرمندان از رئیس جمهور آینده، افزود: شخصی که سکان اجرایی کشور را بدست می‌گیرد باید پست‌های فرهنگی و هنری خود را به مدیران هنری باتجربه و متعهد بسپارد تا به حوزه فرهنگ و هنر کشور بیش از پیش توجه شود.

شیروانی افزود: برخورداری از یک تیم مشاور و کارشناس از اهالی فرهنگ و هنر می‌تواند یاری‌گر خوبی برای دولت جدید باشد.

وی با اشاره به حضور پرشور هنرمندان در روز خلق حماسه سیاسی، ابراز داشت: شرکت در این انتخابات از وظایف اصلی تمامی اقشار ملت ایران است.

شیروانی در ادامه از شرکت سه هنرمند استان در انتخابات شورای شهر خبر داد و گفت: اکرم روحی یکی از شاعران استان به همراه دو هنرمند در بخش هنرهای تجسمی استان کاندیدای شورای شهر شهرکرد هستند.

این مسئول با بیان اینکه برای بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای حضور هنرمندان در انتخابات تاکنون چندین جلسه تشکیل شده است، گفت: آشنایی هنرمندان با فضای استان نقش بسزایی در موفقیت این قشر خواهد داشت.

انتهای پیام/68006/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول