اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هنرستان تربیت بدنی ساری خبر داد

تحصیل قهرمانان ورزش جهان در هنرستان ورزشی

مدیر تربیت بدنی و علوم ورزشی داراب ساری از تحصیل قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در این هنرستان خبر داد.

تحصیل قهرمانان ورزش جهان در هنرستان ورزشی

 مصطفی حسین‌زاده اسکی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای نخستین بار هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی داراب ساری در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با حضور مربیان مجرب آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت 14 رشته ورزشی در هنرستان داراب ساری تصریح کرد: رشته‌های بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، کاراته، تکواندو، کشتی، پینگ پنگ، ژیمناستیک، کشتی، جودو، بازی‌های دبستانی، شنا، آمادگی جسمانی و شطرنج به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

مدیر هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی داراب ساری در ادامه افزود: در کنار فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی این هنرستان در رشته‌های تئوری نیز فعالیت گسترده دارد.

حسین‌زاده اسکی اظهار داشت: رشته‌های رباتیک، رایانه، مکالمه زبان‌های انگلیسی، عربی، ریاضی، نقاشی، طراحی، روخوانی قرآن، اذان و اقامه و همچنین آموزش کمک‌های اولیه نیز با حضور مربیان باتجربه تدریس داده می‌شود.

وی با اشاره به آزاد بودن ثبت‌نام برای تمام عموم مردم ابراز داشت: این ثبت‌نام از 19 خرداد آغاز و تا 15 تیر ادامه خواهد داشت.

مدیر هنرستان تربیت بدنی و علوم ورزشی داراب ساری با اشاره به حضور قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در این هنرستان افزود: پژمان دیوسالار در قایقرانی، حسین خدیور و محمدجواد طالبی در کشتی، نعیم نوبخت و پوریا عمرانی در پینگ پنگ، محمدرضا کرد مشهدی و عباس محمدی در فوتسال و ....در هنرستان داراب ساری مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/86005/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول