اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیرماه و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان

کلاس‌های تابستانی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

معاون آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، دوره‌ کلاس‌های تابستانی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اول تیرماه برگزار می‌شود.

کلاس‌های تابستانی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

علی شامیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اوقات فراغت حوزه هنری اشاره کرد و گفت: این مرکز هنری در 10 رشته هنری در فصل تابستان و  به منظور جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در این حوزه برگزار می‌شود.

شامیری افزود: آموزش رشته‌های هنری در این حوزه در راستای سیاست‌های کلی حوزه هنری مبنی بر بسترسازی برای کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری جوان صورت می‌گیرد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی فرصت خوبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان در فصل تابستان است.

شامیری، اشاره‌ای به رشته‌های این دوره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی سال 92 این حوزه در رشته‌های طراحی عمومی، تصویربرداری، عکاسی، خبرنگاری، فیلمنامه‌نویسی، نگارگری، تذهیب، داستان‌نویسی، نقاشی کودکان و خوشنویسی و... برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هنرجویان در دوره‌های آموزشی فصل تابستان از برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه‌های تخصصی، نقد و بررسی کتاب، اردوهای آموزشی، تفریحی و زیارتی و پخش فیلم بهره‌مند می‌شوند.

شامیری به دیگر خدمات ارائه شده به هنرمندان و علاقه‌مندان برنامه‌های اوقات فراغت حوزه هنری اشاره کرد و بیان داشت: استفاده رایگان از کتابخانه تخصصی هنر این حوزه از دیگر خدمات ارائه شده به متقاضیان است.

وی، از آغاز ثبت‌نام این دوره‌های آموزشی در حوزه هنری استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام تا پایان خردادماه است و دوره‌های آموزشی نیز اول تیرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول