اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش:

تئاتری‌های شوش بیشترین آمار بیمه شده هنرمندان را دارند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش بیشترین آمار هنرمندان بیمه شده در این شهرستان را مربوط به گروه‌های تئاتر اعلام کرد و گفت: بیمه هنرمندان در نخستین اولویت است.

تئاتری‌های شوش بیشترین آمار بیمه شده هنرمندان را دارند

مرتضی حیدری آل‌کثیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: در حال حاضر نسبت به آمار فعالان عرصه‌های مختلف هنری در این شهرستان 40 نفر تحت پوشش بیمه هنرمندان قرار گرفته‌اند که بیشترین تعداد بیمه شدگان مربوط به گروه‌های تئاتر و نمایش است.

وی افزود: در کنار دیگر گروه‌های فعال در زمینه‌های مختلف هنری در شوش هشت گروه فعال در عرصه تئاتر و نمایش در این شهرستان فعالیت دارند به طوری که ما از جمله فعالان در زمینه تئاتر و نمایش درسطح استان هستیم.

حیدری آل‌کثیر در بیان فعالیت‌های مختلف گروه‌های تئاتر و نمایش شوش خاطرنشان کرد: هنرمندان فعال این عرصه هنری در طول سال جمعا 200 روز در تالار نیایش این شهرستان به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را در زمینه اجرای نمایش طنز، محلی، دفاع مقدس و تعزیه دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش در رابطه با بیمه دیگر هنرمندان اعلام کرد: در کنار هنرمندان تئاتر گروه‌های فعال در رشته‌های مختلفی مانند موسیقی، هنرهای تجسمی خبرنگاران و شعرا نیز از مزایای بیمه هنرمندان بهره‌مند شده‌اند و تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر پرونده‌های دیگری از گروه‌های مختلف هنری در دست اقدام است که با توجه به استقبال هنرمندان برای استفاده از مزایای بیمه هنرمندان پیش‌بینی می‌شود آمار همچنان افزایش یابد.

آل‌کثیر تصریح کرد: در راستای اجرای طرح بیمه هنرمندان در این شهرستان از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شده بطوری که بعد از اعلام و درخواست هر یک از متقاضیان سریعا همه شرایط برای تکمیل پرونده و طی مراحل برای  بهره‌مندی از مزایای این طرح برای آن‌ها فرا هم می‌شود.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول