اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند عرصه موسیقی:

اعضای شورا به مباحث هنری اصفهان توجه بیشتری نشان دهند

هنرمند عرصه موسیقی گفت: آموزشگاه‎های آزاد و نظارت بر آموزش فرهنگی و هنری از جمله مسائلی است که باید از سوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شود.

اعضای شورا به مباحث هنری اصفهان توجه بیشتری نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آموزشگاه‎های آزاد و مسائل و مشکلات مربوط به آن از جمله دغدغه‎های هنرمندان و همچنین هنرجویان است.

عدم نظارت بر آموزشگاه‎های آزاد و ورود افراد ناکارآمد به این ورطه و ایجاد اختلال در مباحث آموزشی و گاهی هم سودجویی و سوء استفاده از مردم از دیگر معضلات آموزشگاه‎های آزاد بدون مجوز است.

گزارش‎های بسیاری از تخلف در مراکز آموزشگاه‎های آزاد که به نوعی قارچ‌گونه در سطح شهر و در محله‎های مختلف ایجاد می‎شود، شنیده شده که به طور عمده به دلیل عدم وجود نظارت بر آنها قابل پیگیری نبوده است، مشخص نبودن تعرفه قیمت کلاس‌های آموزشی به خصوص در آموزشگاه‎های موسیقی از دیگر مشکلات این مراکز است.

استاد دانشگاه و موسیقیدان اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آموزشگاه‎های موسیقی اصفهان و به طور کل تمامی آموزشگاه‎های هنری  باید به دست اهالی این هنر واگذار شود.

وی افزود: تنها صاحبان هنر و بزرگان این ورطه می‎توانند نیروی کارآمد و ماهر و همچنین هنرمندان و بزرگان آینده را به وجود آورند در غیر این‌صورت به خطا رفته و مشکلات زیادی در این آموزشگاه‎ها به وجود می‎آید.

مهرداد آریافر تصریح کرد: باید از دوری پیشکسوتان و هنرمندان قابل؛ از صحنه موسیقی و هنر جلوگیری شود و حال که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در راه است باید به این امر توجه شود به ویژه در انتخابات شوراها که هنرمندان بسیاری در آن تأیید صلاحیت شده‎اند.

وی در پایان گفت: امید می‎رود با راهیابی این هنرمندان به شوراها مباحث و مشکلات مربوط به آموزشگاه‎های آزاد و دولتی پیگیری شود.

انتهای پیام/63019/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول