اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی‌ هنری امام‌خمینی(ره) مشهد:

دوره‌های آموزشی هنر در مجتمع امام‌خمینی(ره) مشهد برگزار می‌شود

مدیر مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) مشهد گفت: دوره‌های آموزشی هنر در سطوح مقدماتی و پیشرفته و در رده‌های سنی بزرگسال و کودک و نوجوان، در مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) مشهد برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی هنر در مجتمع امام‌خمینی(ره) مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی‌، هنری امام‌خمینی(ره) روح‌الله مهدی‌پناه اظهار کرد: دوره‌های آموزشی هنر در سطوح مقدماتی و پیشرفته و در رده‌های سنی بزرگسال و کودک و نوجوان، در مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف هنری، با محوریت ترویج هنر اسلامی و ایرانی، از بدو تاسیس مجتمع، به‌صورت منظم ادامه داشته و تاکنون بیش از 15 هزار هنرجو از آن بهره‌مند شده‌اند.

مهدی‌پناه با اشاره به ویژگی‌های این دوره‌های آموزشی عنوان کرد: بهره‌گیری از اساتید مجرب، دریافت حداقل هزینه، ارائه تخفیف‌های ویژه به دانش‌آموزان و اقشار خاص، حمایت ویژه از هنرجویان مستعد، برگزاری کارگاه‌های تخصصی جنبی با حضور بزرگان هر عرصه و پیش‌بینی برنامه‌های مفرح فوق‌برنامه، از ویژگی‌های دوره‌های آموزشی مجتمع امام‌خمینی(ره) است.

مدیر مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) مشهد افزود: موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، در راستای ترویج هنر و فرهنگ اسلامی، یارانه مناسبی را برای این دوره‌ها در نظر گرفته و تنها بخشی از هزینه‌ها از هنرجویان دریافت می‌شود.

مهدی‌پناه تاکید کرد: دوره‌های تابستانی این مجتمع در بیش از 20 رشته در حوزه هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی، هنرهای نمایشی، دوره‌های آزاد و رایانه، از 25خرداد آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت اطلاعات، با شماره تلفن 7416663 تماس گرفته یا به آدرس خواجه‌ربیع 23 مراجعه کنند.

انتهای پیام/70006/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول