اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان گرمسار:

حضور هنرمندان در انتخابات به شور اجتماعی می‏افزاید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه حضور هنرمندان در انتخابات به شور اجتماعی می‏افزاید، گفت: هنرمندان، اجتماعی فرهیخته هستند که با ابزار هنر همیشه در صحنه‏های اجتماعی به ویژه انتخابات نقش‏آفرین بوده‏اند.

حضور هنرمندان در انتخابات به شور اجتماعی می‏افزاید

مجتبی نورمحمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار داشت: انسان بعد از خلقت، صاحب رأی و انتخاب شده و موجودی مخیر نسبت به اعمال و اموری است که در پیرامون او اتفاق می‏افتد.

وی افزود: این اختیار را خود انسان‏ها می‏توانند به بهترین شکل ممکن رقم بزنند و در برهه‏های حساسی از آن استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار همچنین یکی از اختیارات انسان را در حوزه نوع‏دوستی و اجتماع، شرکت در انتخابات و برگزیدن افراد لایق و کارآمد در سرنوشت خود دانست.

نورمحمدی حضور پرشور مردم با درایت ایران اسلامی در تمام انتخابات بعد از انقلاب اسلامی، جدای از پایبند بودن به نظام و آرمان‏های مقدس، مبین به ظهور رساندن شخصیت والای فردی آنان دانست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گرمسار، حضور حداکثری مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور با اختیار و انتخاب خود مردم رقم زده می‏شود و انتخابات ایران همواره در جهان یک افتخار ملی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، هنرمندان را جدای از سایر اقشار مردم ندانست و گفت: هنرمندان، اجتماعی فرهیخته هستند که با ابزار هنر همیشه با حضور پرشور در صحنه‏های اجتماعی به ویژه انتخابات نقش‏آفرین بوده‏اند.

انتهای پیام/74002/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول