اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار:

نیاز به استمداد هنری از افراد خارج از گرمسار نیست / زیباسازی و مبلمان عمومی شهر اصلاح شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه زیباسازی و مبلمان عمومی شهر باید اصلاح شود، گفت: نیاز به استمداد هنری از افراد خارج از گرمسار نیست.

نیاز به استمداد هنری از افراد خارج از گرمسار نیست / زیباسازی و مبلمان عمومی شهر اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مجتبی نورمحمدی پیش از ظهر امروز ضمن حضور در شهرداری گرمسار با محسن تلیاری، شهردار جدید گرمسار ملاقات و گفت‏وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب تلیاری به سمت شهرداری گرمسار، در خصوص وضعیت نامناسب فعلی در تبلیغات شهری و عدم استفاده از هنرمندان و کارشناسان این حوزه در زیباسازی و مبلمان عمومی شهر مواردی را مطرح کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار بیان داشت: با وجود هنرمندان خوب و دارای تحصیلات در این شهرستان، نیاز به استمداد هنری از افراد خارج از گرمسار نیست.

نورمحمدی همچنین خواستار توجه بیشتر شهرداری گرمسار به نمادهای دینی و ملی در ساخت و سازهای عمومی شهر به ویژه میادین و خیابان‏ها شد.

وی تاکید کرد: در این راستا، می‏توانیم با بهره‏گیری از نیروهای انسانی مجرب و متخصص هنری در فضاسازی مطلوب و فرهنگ بصری به شهرداری گرمسار کمک کنیم.

شهردار گرمسار هم در این نشست با تشکر از اداره ارشاد و فعالیت‏های انجام شده در حوزه‏های مختلف تاکید کرد: با توجه به اینکه دغدغه اصلی ما در حوزه تبلیغات شهری، ایجاد بافت مناسب و قانونی در این عرصه است، هرگونه مشاوره‏گیری از هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه لازم است.

تلیاری همچنین در مورد حمایت بیشتر از برنامه‏ها و فعالیت‏های فرهنگی و هنری و همچنین بهره‏گیری از توانایی هنرمندان گرمساری قول مساعدت داد.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول