اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

شورای هماهنگی تبلیغات جزو نهادهای کم هزینه است

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این شورا را جزو نهادهای کم هزینه کشور دانست.

شورای هماهنگی تبلیغات جزو نهادهای کم هزینه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اصغر آب‌خضر در مراسم افتتاح ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کم‌هزینه‌ترین و پرفایده‌ترین نهادها است که البته وظیفه بسیار سنگینی برعهده این نهاد گذاشته شده که فراخوانی مردم در مراسم‌ها و مناسبت‌ها و حمایت از ارکان نظام یکی از این وظایف است.

وی افزود: این شورا از ابتدای تأسیس تاکنون کارنامه موفقی داشته و توانسته دستاوردهای مفیدی برای کشور داشته باشد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: شورای هماهنگی نهادی متعلق به همه مردم است و با مدیریت مراسم مختلف در ایام سال هماهنگی لازم را برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: به این دلیل که مردم در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند، برگزاری این مراسم‌ها اهمیت دارد، پشتوانه حقیقی نظام جمهوری اسلامی بعد از توکل به خداوند متعال و توجه به معنویات، حضور مردم است که در حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی یک اصل به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فراخوان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: فراخوانی مردم در دفاع از ارکان نظام وظیفه مؤثر این نهاد است که به لطف خداوند متعال و با همکاری دستگاه‌های اجرایی این نهاد توانسته به وظیفه خود عمل کند.

آب‌خضر تصریح کرد: شرایط کنونی و نقش ایران در جهان ایجاب می‌کند که از گذشته هوشیارتر عمل کرده و با فراخوان شورای هماهنگی و با همت و تلاش و شور بیشتر از نظام دفاع کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم هیچگاه چالشی با دنیای استکباری نداشته باشیم تا نیازمند فراخوان حضور مردم باشیم و با این مکتب نورانی در آرامش و سلامت به سر بریم اما پرچم پرافتخار دفاع از جهان اسلام و مکتب تشیع در اختیار نظام اسلامی است و این مهم رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را دوچندان کرده است.

آب‌خضر افزود: اگر دشمن در سال 88 فتنه بزرگی را طراحی کرد، مردم با حضور و انسجام خود 9 دی را رقم زدند و در واقع مردم در آن روز حماسه بزرگی آفریدند که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است و قطع یقین ملت ما مانند همیشه حماسه‌ساز خواهند بود.

وی بیان کرد: در سال جاری قرار است اتفاق ویژه‌ای رخ دهد و از پیچ تاریخی عبور کنیم که این امر نیازمند حماسه و اقدامی جهاد‌گونه و تحول‌آفرین است و از همین رو نیز رهبری از عنوان حماسه استفاده کردند.

آب‌خضر اضافه کرد: برای انتخاب رئیس جمهور آینده باید شاخص‌هایی که رهبری فرمودند، مدنظر داشت و باید توجه کنیم، ما یک امام و یک امت داریم، رئیس جمهور در جایگاه امت قرار دارد و رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که هیچ‌گونه زاویه و جدایی از رهبری نداشته باشد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به حضور آحاد ملت ایران اسلامی در مراسمات نظام یادآور شد: هر وقت به حضور مردم نیاز داشته‌ایم در صحنه حاضر شده‌اند و با مشارکت و بصیرت خود منویات رهبری را پاسخ گفته‌اند که در این شرایط حساس هم امیدواریم مردم با انتخاب رئیس جمهور آینده خود را به خوبی رقم بزنند.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو ابراز کرد: با مشارکت بالای مردم امیدواریم مردم‌سالاری دینی بار دیگر در کشور محقق شود و با تقویت اقتدار نظام دشمنان را نیز از توطئه‌ها ناامید کنیم.

انتهای پیام/77001/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول