اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین بیان کرد

همگرایی مناسب شورای هماهنگی تبلیغات قزوین با سایر نهادها

استاندار قزوین اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مدت توانسته است هماهنگی لازم را ایجاد کرده و تمامی نهادهای ذی‌ربط را همگرا و هم‌سو کند.

همگرایی مناسب شورای هماهنگی تبلیغات قزوین با سایر نهادها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در مراسم افتتاح ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: هر چه به جلو پیش می‌رویم ارزش مراکزی که نشر مبانی دینی را بر عهده دارند بیشتر نمایان شده، زیرا نیت احداث‌کنندگان این مراکز برای رضای خداوند صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مسئولان استان قزوین تلاش کردند تا ساختمانی مناسب برای فعالیت‌های این نهاد انقلابی در این استان فراهم شده که ان‌شاالله این محل بتواند پاسخگوی نیازهای فعالان شورا باشد.

استاندار قزوین با اشاره به حمایت‌های انجام شده از ظرف شورای هماهنگی و همچنین مسئولان استان تصریح کرد: این حمایت‌ها در حد قابل قبولی است و همکاری سپاه، بسیج، ناجا، ارتش در برگزاری مناسبت‌های مختلف با حضور مردم بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.

عجم خاطر نشان کرد: در استان قزوین وحدت بسیار مناسبی میان علما، روحانیون، مدیران و مراکز علمی وجود داشته و هر روز نیز این انسجام بیشتر می‌شود.

این مسئول گفت: اهمیت تبلیغات در نظام اسلامی فراتر از آن چیزی است که دیده می‌شود و با گذشت زمان این جایگاه بیشتر خود را نمایان‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت مسئله تبلیغ در نظام اسلامی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع احساس کردیم داشتن مکانی در شأن شورا می‌تواند به تقویت جایگاه تبلیغ دینی کمک مؤثری کرده و با پیگیری‌های انجام شده این مرکز راه‌اندازی شد.

عجم عنوان کرد: همه کسانی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند با اعتقاد مذهبی وارد کار شده‌اند، به همین دلیل کارشان ارزشمند و تأثیرگذار است و امیدواریم در تداوم کار نیز شاهد توسعه فعالیت‌های این نهاد در عرصه فرهنگ دینی باشیم.

در این مراسم لوح تقدیر به سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، احمد عجم استاندار قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین و علیجان توکلی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان از طرف اصغر آب‌خضر قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اهدا شد.

گفتنی است ساختمان جدید اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در زمینی به مساحت 440 متر مربع، با یک هزار متر مربع زیربنا در سه طبقه ساخته شده است.

برای احداث این ساختمان 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و کمک مرکز هزینه شده است.

در این مراسم ابوالفضل طاهرخانی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، حجت‌الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه‌های علمیه قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین و دیگر مسئولان ارشد استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول