اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کاشان:

نامزدها قانون تبلیغات را رعایت کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کاشان خواستار رعایت قانون تبلیغات توسط نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان شد.

نامزدها قانون تبلیغات را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس ‌از کاشان حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله یوسفی امشب در جمع نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان اظهار داشت:  اگر هدف نامزدهای انتخابات از حضور در عرصه رقابت خدمت به مردم و اسلام است پس باید در تبلیغات از کارهایی که با اسلام و نظام منافات دارد، پرهیز کنند.

وی افزود: برای رسیدن به هدف متعالی باید وسیله نیز مقدس و مشروع باشد و از فعالیت‌های خلاف شرع برای انجام کار مقدس پرهیز گردد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کاشان، انتخابات آتی را از نوع انتخابات ارزشی و عالی دانست و افزود: امیدواریم برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها به سمت تبلیغات ارزشی رفته و از صرف هزینه‌های غیر ضروری برای تبلیغات خودداری شود.

به گفته وی هر یک از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر می‌توانند نسبت به تشکیل دو ستاد انتخاباتی یک ستاد مرکزی در منطقه یک و ستاد فرعی در منطقه دو یا بلعکس اقدام نمایند و پس از تشکیل ستادها آدرس محل ستاد و مشخصات مسئول ستاد به فرمانداری ارائه شود.

یوسفی قانون انتخابات در جمهوری اسلامی را یکی از مترقی‌ترین قانون‌های انتخاباتی دنیا ذکر و خاطرنشان کرد: اصلاحاتی که قانون انتخابات جمهوری اسلامی طی 34 سال گذشته داشته است، امکان هرگونه تخلفی را از متخلفان سلب کرده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مُرّ بر قانون توسط مجریان انتخابات و مردم گفت: اطمینان داشته باشید ما به عنوان امانتداران مردم با همکاری نیروهای نظارتی و اجرایی انتخابات نهایت دقت را بر اجرای انتخابات خواهیم داشت تا حقی ناحق نشود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر کاشان برخلاف انتخابات شوراهای روستایی این شهرستان افراد صاحب‌نامی ثبت‌نام کرده‌اند که افرادی توانمند، ارزشی و با سوابق درخشان هستند.

یوسفی همچنین ثبت‌نام بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کاشان را حائز اهمیت دانست و گفت: حضور بانوان در این انتخابات بر گرمای تنور انتخابات و رقابت بین انتخابات این شهرستان افزوده است.

وی افزود: امیدواریم با حضور این افراد در انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان، شورایی پرتلاش و با مجموعه‌ای از افراد توانمند به عنوان بازوان قوه مجریه در کاشان بتوانند در راستای توسعه و آبادانی شهرستان اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/2406/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول