اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی خبر داد

آغاز پخش برنامه تبلیغاتی کاندیداهای خبرگان از صدا و سیمای آذربایجان غربی

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: پخش برنامه تبلیغاتی کاندیداهای خبرگان از امروز در صدا و سیمای آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

آغاز پخش برنامه تبلیغاتی کاندیداهای خبرگان از صدا و سیمای آذربایجان غربی

محسن شکرنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از امروز پخش برنامه تبلیغاتی کاندیداهای خبرگان در صدا و سیمای آذربایجان غربی آغاز شده و تا چهارشنبه به مدت چهار روز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ تبلیغاتی کاندیداهای خبرگان در دو بخش تلویزیون و رادیو پخش می‌شود، ابراز داشت: هر روز در برنامه‌ تبلیغاتی کاندیداهای خبرگان برای هر کاندید دو برنامه در تلویزیون در نظر گرفته شده که با تکرار این دو برنامه در کل چهار برنامه در روز خواهد شد.

شکرنیا ادامه داد: در رادیو نیز هر روز دو برنامه برای هر کاندیدا در نظر گرفته شده که با تکرار این دو برنامه چهار برنامه خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی به زمان پخش برنامه تبلیغاتی کاندیداهای خبرگان در صدا و سیمای آذربایجان غربی اشاره کرد و عنوان داشت: زمان پخش این دو برنامه از سیما در ساعت 13 و 22 بوده و در رادیو نیز در ساعت 13:40 و 20:50 خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زندگی‌نامه کاندیداها نیز در قالب برنامه سه دقیقه‌ای هر روز هر کدام سه دفعه پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی اضافه کرد: برای معرفی هر کدام از کاندیداها نیز زیرنویسی در حدود سه سطر هر روز پنج دفعه زیرنویس می‌شود.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول