اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-198

از نصب پوستر بر روی تنه درخت تا تبلیغات سیار روی اتومبیل‌ها

با قانونی شدن تبلیغات کاندیدای انتخابات شورا، شور انتخاباتی جدیدی فضای مازندران را دربرگرفته است.

از نصب پوستر بر روی تنه درخت تا تبلیغات سیار روی اتومبیل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات در کشور شور و هیجان مردم برای شرکت در انتخابات بیشتر می‌شود.

 قوت گرفتن انتخاب فرد اصلح

بحث انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و انتخاب برای شورای شهر نیز رو به روز در حال قوت گرفتن است.

در بیشتر محافل عمومی بحث انتخابات و برگزاری مناظره بیشترین فکر و ذکر این روزهای مردم شده است.

با برپایی ستاد کاندیدای شورای شهر نیز شور انتخاباتی در شهرهای مازندران قوت بیشتری گرفت.

همکاری شهرداری‌ها برای نصب پوستر

با توجه به تعدد کاندیدها هر روز شاهد نصب پوسترهای جدید در سطح شهرهای مازندران هستیم.

شهرداری‌های مازندران نیز منعی برای نصب پوستر در سطح شهر ایجاد نکردند، نصب پوستر بالای تیر برق، روی درخت، روی ماشین، ساختمان‌های بلند سطح شهر، روی تابلوی‌های راهنمایی و رانندگی، تابلو‌های برق و مخابرات نیز بعضا شاهد نصب پوستر هستیم.

تردد کاروان‌های تبلیغاتی تا پاسی از شب

تردد کاروان‌های تبلیغاتی شورای شهر تا پاسی از شب از دو جهت قابل بررسی است، اول اینکه این امر نشان از شادابی و نشاط در سطح جامعه برای حضور در انتخابات دارد و از جهت دیگر ممکن است برخی خانواده‌ها از راه افتادن کاروان‌های تبلیغاتی در رنج باشند.

بهتر است کسانی که ادعای دفاع از حقوق مردم را دارند و برای دفاع از حقوق مردم خودشان را در معرض انتخاب قرار دادند به این بُعد قضیه هم توجه داشتند که قبل از رسیدن به منصب، در تبلیغات خودشان نیز این موضوع را رعایت کنند.

حضور حدود 150 نفر از داوطلبان شورای شهر در ساری برای انتخابات که برای 13 نفر در کرسی شورای شهر ساری برای آنها تعیین شد، حتی شهردار ساری را نیز به تکاپو برای انتخاب افراد همسو با خود در شورا انداخته است به طوریکه در جشن روز پدر اقدام به معرفی لیست انتخاباتی کرد که این کار شهردار ساری مورد انتقاد بسیاری از داوطلبان شورای شهر نیز قرار گرفت.

میتینگ‌های تبلیغاتی توسط نمایندگان کاندیدای ریاست جمهوری

برگزاری میتینگ‌های تبلیغاتی توسط نمایندگان کاندیدای ریاست جمهوری از اقداماتی است که در سطح استان مازندران به شدت پیگیری می‌شود.

فعالیت ستاد انتخاباتی عارف در مازندران کمرنگ است به طوریکه تاکنون کمتر میتینگ و سفر انتخاباتی در مازندران صورت گرفته است.

شور انتخاباتی به سطح روستاهای مازندران نیز کشیده شد و نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری با ارسال پوسترهای تبلیغاتی کاندیدای مورد نظر خویش، فعالیت انتخاباتی خویش را در سطح روستاهای مازندران نیز کشانده‌اند.

اقبال محسن رضایی در برخی روستاهای مازندران

محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی و نیز سعید جلیلی از اقبال بیشتری در بین روستائیان برخوردارند که در این بین سهم محسن رضایی در برخی روستاهای مازندران بیشتر است.

تبلیغات پیامکی در روستاها برای جلب آرای مردم از دیگر اقداماتی است که این روزها زیاد در مازندران به چشم می‌خورد و تعداد ثبت نام برای کسب کرسی شورای روستاها نسبت به دوره‌های گذشته نیز بیشتر بود و این مسئله نیز بر شور انتخاباتی در سطح روستاهای مازندران نیز افزوده است.

تمایل به حضور در مناظره در بین کاندیدای شورای شهر نیز افزایش یافت، برگزاری مناظره با روسای کاندیدا ریاست جمهوری از دیگر اقداماتی است که در حال حاضر در مازندران در حال پیگیری است.

برگزاری جشن‌های متعدد برای معرفی برنامه‌ها از اقداماتی است که در مازندران در حال برگزاری است.

تکاپو برای درج عکس در صفحه اول روزنامه

رسانه‌های مکتوب استان مازندران بیشترین دغدغه خویش را تبلیغات کاندیدای شورای شهر قرار دادند، درج عکس و تصویر در صفحات ویژه از دغدغه جدی است که این روزها پیگیری می‌شود.

در بسیاری از خانه‌ها پر است از پوسترهای تبلیغاتی و کف برخی خیابان‌ها نیز وضعیت مناسبی از این حیث ندارد.

در ادارات استان مازندران با وجود تاکید مسئولان بر منع فعالیت‌های تبلیغاتی نیز گاهی بحث انتخابات نقل محافل است.

انتهای پیام/86004/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول