اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات شوراها

تبلیغات چهره به چهره کاندیداها در 20 مسجد اردبیل آغاز شد

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با آغاز دوره تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر در اردبیل تبلیغات چهره به چهره آنها در 20 مسجد در قالب جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ آغاز شد.

تبلیغات چهره به چهره کاندیداها در 20 مسجد اردبیل آغاز شد

کاظم دبیر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای اولین بار و با همراهی تشکل‌های دانشجویی کاندیداهای شورای شهر اردبیل با حضور در 20 مسجد تعیین شده در فرصت زمانی نیم ساعته دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای حضور در پارلمان محلی اعلام می‌کنند و سپس جلسات پرسش و پاسخ به صورت عمومی و سئوالات طرح شده از سوی دانشجویان ارائه شده و کاندیداها به آنها پاسخ می‌دهند.

وی افزود: ما در این دوره از انتخابات سعی کردیم با ایده‌ای متفاوت‌تر تبلیغات کاغذی و تزئینی را به حداقل برسانیم و بیشتر تلاش شده است تا تبلیغات چهره به چهره و به صورت حضور در جلسات و سخنرانی‌های مختلف انجام شود تا مردم بهتر با نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاندیداهای شورای شهر آشنا شوند.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: علاوه بر تدارک 20 مسجد در نقاط مختلف شهر که کاندیداها باید در آن مساجد به بیان دیدگاه‌ها و ایده و برنامه خود بپردازند کاندیداها تا پایان مهلت قانونی تبلیغات فرصت دارند در قالب سی‌دی‌، بروشور و کتابچه به خانواده‌ها دیدگاه‌های خود را تقدیم کرده و در این زمینه شهروندان را به انتخاب اصلح ترغیب و تشویق کنند.

دبیر تصریح کرد: علاوه بر تدارک این برنامه‌ها در مراقبت از آسیب وارد نشدن به فضای شهری بر اثر تبلیغات گسترده کاندیداها سعی داریم با مراقبت‌های لازم در 400 نقطه شهری 11 هزار متر‌مربع فضای تبلیغی در اختیار نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر قرار گیرد تا از این فضاها نیز در نصب عکس، پوستر و اقلام تبلیغاتی قانونی استفاده کنند.

این مسئول از برخورد جدی با اخلالگران نظم عمومی در ایام تبلیغات و روز برگزاری انتخابات خبر داد و یادآور شد: هیچ کاندیدایی حق راه‌اندازی کارناوال‌های شادی و خودرویی به شکل قطاری را ندارد و ضرورت دارد فضای تبیلغی شوراها و ریاست جمهوری در فضای معقول، مقبول و پسندیده صورت گیرد.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ضرورتی ندارد بعد از تبلیغات، شهر و دیار ما به منطقه جنگ‌زده شباهت داشته باشد بلکه بهتر است با تمهیدات مناسب به مراقبت و تمیز نگه داشتن شهر و دیار خود دقت و توجه داشته باشیم.

دبیر در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: بنده در شهرهای سرعین، گرمی و نیر که عهده‌دار مسئولیت در جایگاه فرمانداری بودم سعی کردم با همین شیوه جلوی بسیاری از تبلیغات اضافی و غیر‌ضرور را بگیرم تا بعد از انتخابات به راحتی بتوان آثار مربوط به تبلیغات کاندیداها را از بین برده و فضای شهر را به فضای شاد و سیمای مفرح تبدیل کرد.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول