اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

تبلیغات انتخاباتی با رویکرد خدمت انجام شود

فرماندار منوجان گفت: باید تبلیغات انتخاباتی با رویکرد خدمت نه به دست آوردن قدرت انجام شود.

تبلیغات انتخاباتی با رویکرد خدمت انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری یکشنبه شب در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه‌های اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اظهار داشت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خود است.

تشکری انتخابات را بزرگترین مظهر اقتدار و عزت ملی ذکر و تصریح کرد: انتخابات موتور متحرک و تضمین کننده رشد و تعالی جامعه در دست توانمند مردم است که با حضور حداکثری آنان محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حماسه ملی توسط مردم محقق می‌شود، ابراز داشت: هر کس به نظام اسلامی علاقه دارد، انتخابات را تکلیف الهی و اسلامی می‌داند و در این آزمون بزرگ الهی شرکت می‌کند.

تشکری عنوان کرد: با انتخابات عزت نفس و اعتماد ملی پیدا می‌کنیم، اما دشمن برای جلوگیری از انتخابات از هر حربه‌ای استفاده می‌کند و تلاش دارد تا آن را بی‌رونق و کمرنگ جلوه دهد.

فرماندار منوجان بزرگترین شاخص مردمی بودن هر حکومت را مشارکت مردم در انتخابات دانست و گفت: حضور حداکثری موجب بیمه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت اقتدار حکام و تضمین دولت آینده می‌شود.

تشکری با تأکید بر اینکه باید تبلیغات انتخاباتی با رویکرد خدمت انجام شود نه به دست آوردن قدرت بیان داشت: باید در انتخابات دلسوزانه و مسئولانه عمل کرد و با تشویق و ترغیب مردم موجب شکست و خواری دشمنان شویم.

وی با بیان اینکه کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید از تخریب یکدیگر در تبلیغات خود جلوگیری کنند، اذعان داشت: در تبلیغات انتخاباتی باید واقعیت‌ها به مردم منعکس شود و کارهایی که در دوره‌های گذشته انجام شده، نادیده گرفته نشود.

انتهای پیام/80006/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول