اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات همدان:

کاندیداها در تبلیغات به حقوق دیگران احترام بگذارند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: کاندیداها در تبلیغات ضمن رعایت قانون به حقوق دیگران احترام بگذارند.

کاندیداها در تبلیغات به حقوق دیگران احترام بگذارند

علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه این روزها استان همدان رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته، اظهار داشت: طبق جدول زمان‌بندی تبلیغات برابر ماده 61 قانون انتخابات، تبلیغات شوراها از 16 خرداد آغاز شده و تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی باید قانون و مقررات مد نظر افراد باشد، افزود: کسانی که می‌خواهند تبلیغات انجام دهند باید به حقوق دیگران احترام بگذارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه برخی از کاندیداها پوسترهای تبلیغاتی خود را بر مکان‌هایی غیر از مکان‌های مشخص شده نصب می‌کنند، ضمن انتقاد از این اقدام در ادامه گفت: اینکه کاندیدایی عکس خود را بر روی عکس دیگری بچسباند، درست نیست و تمام این موضوعات از چشمان تیزبین و زیرک مردم دور نمی‌ماند.

*تبلیغات در مکان‌های غیر مجاز می‌تواند پیگرد قانونی داشته باشد

وی ادامه داد: تبلیغات بر روی درب منازل، درخت‌ها، دیوارهای ادارات و در کل در مکان‌های غیر مجاز، می‌تواند از سوی دستگاه‌ها، شرکت‌ها و افراد خصوصی پیگرد قانونی داشته باشد.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همدان یک شهر گردشگرپذیر است، تأکید کرد: باید سیما و منظر شهری از هر نظر برای ورود گردشگران مهیا باشد.

به گفته وی با رعایت قوانین و مقررات و نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌های مشخص شده، فضای شهری و آراستگی آن به هم نمی‌ریزد، پس باید با این رویکرد اقدام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در پایان از شهرداران خواست با توجه به حجم زیاد نامزدهای شوراها، محل های مشخص شده برای تبلیغات را افزایش دهند تا کاندیداها با کمبود جا مواجه نشوند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول