اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

مردم اعتقاد خود را روی برگه رأی می‌نویسند / پرهیز از برهم‌زدن آرامش مردم به بهانه تبلیغات

فرماندار کرمان گفت: هر کس روی برگه رأی هر چه می‌نویسد، اعتقاد خود را نوشته است و ما باید حافظان خوبی برای این رأی‌ها باشیم.

مردم اعتقاد خود را روی برگه رأی می‌نویسند / پرهیز از برهم‌زدن آرامش مردم به بهانه تبلیغات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان کرمان و روستاهای بخش مرکزی اظهار داشت: تعامل دستگاه قضا با مجریان انتخاباتی در استان کرمان مطلوب است.

وی با بیان اینکه رویداد بسیار مهمی در آینده‌ای نزدیک در پیش‌رو داریم و آن هم حماسه سیاسی است، عنوان کرد: پیام رهبر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

فرماندار کرمان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خلاف چند سال گذشته که پیام‌های اقتصادی را عنوان می‌فرمودند، اما در سال جاری حماسه سیاسی بر حماسه اقتصادی ارجحیت دارد که دلیل این امر روشن است و اگر ما با همت مردم بتوانیم خلق حماسه سیاسی را با بهترین کیفیت داشته باشیم به دنبال آن حماسه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، حماسه، عزت و اقتدار و سربلندی تک تک ایرانیان را داریم.

سعیدی تصریح کرد: همه ما آماده هستیم که این حماسه را به بهترین کیفیت اجرایی کنیم و انتخابات مظهر آزادی ملت در تعیین سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه انتخابات نسیمی معطر در فضای جامعه ایجاد می‌کند،‌ افزود: ملت ایران در تمام امتحانات سربلند بیرون آمده است و در 9 دی ماه میلیون‌ها انسان آزادیخواه در صحنه حضور یافتند و در 22 بهمن و هشت سال دفاع مقدس به بهترین وجه ممکن سربلند بیرون آمدید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان ملت ایران در تک‌تک امتحانات 35 سال انقلاب اسلامی را سربلند دانست و ابراز داشت: دلیل این امر هم مشخص است، زیرا سکان نظام ما در دست نایب امام زمان (عج) است.

سعیدی اذعان داشت: تحقق حماسه سیاسی با حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی مهم است و هر برگ رأی تیری به چشم دشمن است.

وی اظهار کرد: از نخستین لحظه آغاز انتخابات انتخابات باید رأی‌ها به صندوق‌ها ریخته شود و تا آخرین نفری که در شعبه‌ها حضور دارد، باید رأی او را بگیریم و حتی از دست دادن یک ثانیه غفلت ما را نشان می‌دهد.

فرماندار کرمان خاطر نشان کرد: هر کس روی برگه رأی هر چه می‌نویسد، اعتقاد خود را نوشته است و ما باید حافظان خوبی برای این رأی‌ها باشیم، زیرا ما میثاق بسته‌ایم که حافظان خوبی برای آرای مردم باشیم.

سعیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اولویت‌های انتخابات پیش‌رو ابراز داشت: رهبری بر حضور حداکثری مردم و اجرای قانون به طور کامل تاکید دارند و رعایت قانون نه فقط در زمان تبلیغات بلکه در تمام مراحل انتخابات باید باشد.

وی با اشاره به این سخن رهبری مبنی بر اینکه این طور نیست که انتخابات ریاست جمهوری اهمیت بیشتری نسبت به انتخابات شوراها دارد، گفت: ایشان تصریح کردند که انتخابات شوراها هم مهم است به مسئولان فرمودند که به هر دو انتخابات دقت داشته باشند.

سعیدی از کاندیداها توصیه کرد که اگر هوادار شما خواست، خلاف قانون گام بردارد، جلوی او بایستید.

وی عنوان کرد: کاندیداها باید رعایت قانون را بکنند و 400 نقطه با بیش از 8 هزار متر مربع را شهرداری کرمان برای تبلیغات آماده کرده است که تبلیغات باید در این فضاها باشد و نباید روی تیرهای برق، اماکن عمومی و باجه‌های تلفن پوستر نصب شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان خطاب به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اذعان داشت: کمترین مزاحمت را برای مردم ایجاد نکنید، زیرا مردم نیاز به آرامش دارند.

سعیدی افزود: هرگونه جلسه سیاسی باید با مجوز فرمانداری برگزار شود و جلساتی که جنبه عمومی دارد، باید مجوز داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهایی که رأی آوردند، نباید کاروان شادی راه بیندازند، گفت: اگر اعتراضی دارید از مجرای قانون پیگیری کنید.

سعیدی خاطر نشان کرد: اتحاد ماندگار است و سعی کنید آن را حفظ کنید و آنچه در تبلیغات استفاده می‌کنید، عین واقعیت باشد.

وی از حضور 185 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرمان خبر داد و ابراز داشت: کاندیداها برای هر پنج شعبه در شهر کرمان می‌توانند، یک نفر را معرفی کنند.

سعیدی عنوان کرد: کمیته حقوقی ستاد انتخابات کرمان به صورت 24 ساعته فعال است و اگر تخلفی را مشاهده کردید آن را گزارش کنید.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها باید از تخریب یکدیگر و سیاه‌نمایی بپرهیزند، تصریح کرد: این انقلاب در 35 سال خدمات زیادی را انجام داده است و دستاوردها و خوبی‌های انقلاب و عزت و سربلندی انقلاب را بگویید.

وی افزود: از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده نکنید، زیرا برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/80019/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول