اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 روز تا خلق حماسه

موج تبلیغات کاندیداهای شورای شهر همدان را فرا گرفت

با آغاز تبلیغات و فعال شدن ستادهای تبلیغاتی موج تبلیغات کاندیداهای شورای شهر همدان را فرا گرفت.

موج تبلیغات کاندیداهای شورای شهر همدان را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تبلیغات رسمی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان همدان از 16 خرداد ماه آغاز شد اما امروز همدان رنگ و بوی تبلیغاتی بیشتری به خود گرفت.

این در حالی است که با شروع قانونی تبلیغات، ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مختلف در جای جای همدان راه افتاده و به شیوه‌های خاص در حال تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود هستند.

با شروع رسمی تبلیغات، فضای شهر شکل کاملاً انتخاباتی به‌ خود گرفته است به نحوی که محل‌هایی که برای کاندیداها در نظر گرفته است، گویی دیگر جوابگوی حجم تبلیغاتی برای همه کاندیداها نیست چرا که هواداران کاندیداها در و دیوار و درب منازل را نیز در هجمه تبلیغاتی خود قرار دادند.

از حاشیه‌های جالب تبلیغات این دوره از انتخابات، نصب بنرهای بزرگ هر کاندیدا در محل نقاط مختلف شهر است که در سطح شهر بسیار خودنمایی می‌کند و حال و هوای انتخاباتی را به شهر بخشیده است.

از حاشیه‌های دیگر تبلیغات شورای شهر همکاری همه‌جانبه جوانان و شور و اشتیاقی است که از ساعات نخست شروع تبلیغات به چسباندن بنر و تراکت‌های تبلیغات انتخاباتی مشغول شده‌اند که امیدواریم این امر منجر به خلق حماسه سیاسی شود.

انتهای پیام/89003/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول