اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

کاندیدا به گفتمان انقلاب اسلامی توجه داشته باشند

فرماندار فردوس گفت: کاندیدای انتخاباتی باید در تبلیغات خود به گفتمان انقلاب اسلامی توجه داشته باشند.

کاندیدا به گفتمان انقلاب اسلامی توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان فردوس اظهار کرد: در هیچ کجای جهان اینگونه انتخاباتی مانند ایران برگزار نمی‌شود که کاندیداها ایده‌ها و نظرات خود را به صورت آزادانه مطرح کنند.

وی افزود: همه ما مدعی ولایت‌داری هستیم و در واقع همه مردم ایران به زینت ولایت‌داری مزین هستند ولی مهم ولایت‌مداری است که انسان گرد ولی فقیه خود بچرخد و فرمان پذیرد.

فرماندار فردوس ارتقای امنیت ملی، خنثی‌سازی تحریم‌ها، افزایش قدرت منطقه‌ای، افزایش قدرت چانه زنی نظام، امیدوار کردن دوستداران نظام در ایران و جهان و نیز تثبیت جایگاه ولی فقیه را از جمله نتایج انتخاباتی پرشور و حماسی در ایران عنوان کرد.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: باید تحرکات دشمنان داخلی و خارجی و نیز تحرکات فتنه 88 را رصد کنیم و بسیار مراقب اهداف شوم دشمنان باشیم.

وی یادآور شد: تهاجم گسترده به انتخابات و ارکان نظام، دامن زدن به اختلافات قومی و منطقه ای، ایجاد اغتشاشات شهری و در نهایت ناکارآمد نشان دادن نظام و مدل حاکمیتی ایران اسلامی از جمله اهداف و برنامه‌های دشمن در جریان برگزاری انتخابات است.

فرماندار فردوس گفت: کاندیدای انتخاباتی باید به گفتمان انقلاب اسلامی که همانا خدمت به مردم، ساده زیستی و عدالت محوری است، توجه داشته باشند و آن را به سخره نگیرند.

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پایبندی به ارزش هاست

امام جمعه فردوس نیز رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را پایبندی به اصول و ارزش ها دانست و افزود: همه انقلاب هایی که از اصول و ارزش های خود فاصله گرفته‌اند با شکست مواجه شده و به افول گرائیده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی تصریح کرد: کاندیدای انتخاباتی باید با رعایت اخلاق انتخاباتی از هرگونه سیاه نمایی پرهیز و خدمات دولت‌های گذشته را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/69007/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول