اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

57 صندوق آرای ریاست‌جمهوری را در فردوس جمع‌آوری می‌کنند

فرماندار فردوس گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد 22 صندوق اخذ رأی شهری و 35 صندوق اخذ رأی روستایی پیش‌بینی شده است.

57 صندوق آرای ریاست‌جمهوری را در فردوس جمع‌آوری می‌کنند

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط، فضای امن و امیدوار کننده‌ مورد انتظار و تاکید مقام معظم رهبری، در شهرستان فردوس فراهم شده است.

وی گفت: تشکیل ستاد انتخابات در فرمانداری و بخشداری مرکزی، تشکیل شش کمیته شامل کمیته امور حقوقی، پشتیبانی و تدارکات، فناوری اطلاعات، آموزش، امنیتی و انتظامی و کمیته تبلیغات از جمله اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط است.

فرماندار فردوس همچنین برگزاری جلسات توجیهی برای مسئولان کمیته‌ها، برگزاری سه مانور آزمایشی همزمان با سراسر کشور و ثبت‌نام از داوطلبان را از دیگر اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات این شهرستان اعلام کرد.

رجبی‌مقدم افزود: برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکنون تعداد 24 نفر در شهرستان فردوس شامل 17 نفر در روستاها و هفت نفر نیز کاندیدای شورای اسلامی شهر ثبت‌نام کرده‌اند.

89 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا به عضویت درمی‌آیند

وی تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دو نقطه شهری فردوس و اسلامیه و 25 روستای بالای 20 خانوار برگزار و در مجموع تعداد 77 نفر عضو اصلی و 50 نفر نیز عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

فرماندار فردوس تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان را 49 شعبه اعلام کرد و یادآور شد: این تعداد شامل 22 صندوق ثابت شهری و 27 صندوق ثابت روستایی و نیز دو صندوق سیار شهری و یک صندوق سیار روستایی است.

رجبی‌مقدم گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز تعداد 22 صندوق اخذ رأی شهری و 35 صندوق اخذ رأی روستایی پیش‌بینی شده است.          

وی تعداد عوامل اجرایی شهرستان فردوس در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را بیش از یک هزار و 300 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: با هدف ارتقای سطح آگاهی اعضای هیئت‌های اجرایی شهر و روستا از قوانین و مقررات انتخابات، در هفته آینده کارگاه آموزشی یک روزه در شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول