اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

موفقیت‌های چشم‌گیر نظام برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: باید در دهه فجر دستاوردها و موفقیت‌های چشم‌گیر نظام را برای مردم تبیین کرد.

موفقیت‌های چشم‌گیر نظام برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر فردوس اظهار کرد: آمار موفقیت‌های و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طول 30 سال گذشته بسیار چشم‌گیر و بی‌نظیر است که مسئولان باید این دستاوردها را به مردم معرفی کنند.

وی یکی از برنامه‌های دهه فجر امسال را دهگردشی و حضور دسته جمعی مسئولان در روستاها عنوان کرد و افزود: حضور مسئولان در جمع مردم روستا سبب اعتماد آنان به نظام و انقلاب می‌شود چرا که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است و مردم باید همواره، همگام و همراه مسئولان نظام باشند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: در دهه فجر امسال بیش از 45 پروژه در این شهرستان افتتاح و طی چند روز آینده نیز روزشمار دهه فجر آماده و فهرست پروژه‌های افتتاحی اعلام می‌شود.

*آبادانی روستاها یکی از برکات انقلاب اسلامی است

امام جمعه فردوس نیز آبادانی و توسعه روستاها را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: طی 30 سال گذشته اقدامات بی‌نظیری در روستاها و مناطق محروم انجام شده و امروز بسیاری از روستاهای کشور از نعمت آب، برق و حتی گاز برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است و همه مردم حتی در دورافتاده‌ترین نقطه باید از برکات انقلاب بهره‌مند و با آن آشنا شوند.

وی برگزاری رژه موتوری در شب 22 بهمن و تکبیر الله‌اکبر در سطح شهر، نورافشانی میادین، برگزاری همایش در بقعه امامزادگان واجب‌التعظیم سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس، نصب پرچم جمهوری اسلامی بر سردرب مغازه‌های سطح شهر را برای دهه فجر امسال پیشنهاد داد.

در این جلسه کمیته‌های مختلف و اعضای ستاد دهه فجر فردوس تشکیل و معرفی شد.

برگزاری جشنواره مترسک‌ها ویژه دانش‌آموزان مدارس، برگزاری جشن‌های مختلف در سطح شهر، ویزیت رایگان و بلیط نیمه بهای استخر و سالن‌های ورزشی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/69007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول