اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

انتخابات آزاد رمز دشمن در انتخابات آتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: کلید واژه انتخابات آزاد، نقشه جدید دشمن در انتخابات آینده است.

انتخابات آزاد رمز دشمن در انتخابات آتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم سه‌شنبه شب در جلسه شورای اداری فردوس اظهار کرد: در انتخابات سال 88 گروهی از خارج کشور و عده‌ای از فریب‌خوردگان داخل، موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کردند تا از این طریق به مقاصد شوم خود و ایجاد فتنه در جامعه دست یابند.

وی افزود: همه کسانی که در جریان فتنه 88 شرکت و هزینه‌های سنگینی بر نظام وارد کردند مورد رأفت اسلامی قرار گرفته و امروز بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند.

فرماندار فردوس کلید واژه انتخابات آزاد را نقشه جدید دشمن در انتخابات آینده خواند و تصریح کرد: اگر فتنه‌گران در انتخابات سال 88 موضوع تقلب را مطرح کردند امروز با کلید واژه جدیدی به نام انتخابات آزاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

رجبی‌مقدم با اشاره به سخنان رهبری پیرامون موضوع انتخابات یادآور شد: عده‌ای با القای شفاف نبودن انتخابات، جدول دشمن را پر می‌کنند بنابراین مردم بصیر ایران اسلامی باید بسیار مراقب باشند تا دشمن که قصد دارد از این طریق آنان را از نظام و انقلاب مایوس کند در رسیدن به هدف خود ناکام شود.

افتتاح بیش از 45 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به سبب تقارن دهه فجر با ایام محرم و صفر، جشن‌های انقلاب و ایام دهه فجر برگزار نشده است، گفت: فضای کنونی کشور می‌طلبد تا شادابی و نشاط اجتماعی در سطح جامعه افزایش یابد.

فرماندار فردوس از افتتاح بیش از 45 پروژه عمرانی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و افزود: برای پیشرفت شهرستان باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم چرا که با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل اشتغال در شهرستان برطرف می‌شود.

رجبی‌مقدم عملکرد ضعیف مسکن مهر در فردوس را مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: مزه مسکن مهر به عنوان یک طرح بزرگ در طول دولت‌های نهم و دهم هنوز در کام مردم است و نباید با کم‌کاری برخی از متقاضیان و همچنین تعاونی‌های مسکن این اقدام شایسته و مهم دولت زیر سوال برود.

در این جلسه از خدمات حمیدرضا گل‌کار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس تقدیر و حمیدرضا غفاری به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/69007/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول