اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

فردوسی‌ها خواستار آزمون دوره کاردانی در شهرشان هستند

فرماندار فردوس گفت: با توجه به بعد مسافت و نیاز جدی شهرستان فردوس و در راستای ارتقاء رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیاز است که امتحان مقطع کاردانی در شهرستان فردوس برگزار شود.

فردوسی‌ها خواستار آزمون دوره کاردانی در شهرشان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردوس،  محمد‌رضا رجبی‌مقدم در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 70  درصد گردشگران خراسان جنوبی از فردوس عبور می‌کنند، اظهار داشت: در ایام نوروز معادل مجموع استان در شهرستان فردوس مسافران نوروزی اسکان داشته‌‌اند و این موضوع توجه ویژه مسئولان استانی به شهرستان فردوس را می‌طلبد.

وی از تجهیز 250 کلاس در ایام نوروز خبر داد و با بیان اینکه در ایام تعطیلات تابستان نیاز به تجهیز بیشتر مدارس داریم، افزود: تعداد 35 آموزشکده در فردوس نیاز به تجهیزات دارد و آموزشگاه‌‌ها و آموزشکده‌های فردوس به 70 نمازخانه نیاز دارند.

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی استخر شنا در فردوس

فرماندار فردوس با بیان اینکه استخر شنای فردوس 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: اعتبارات بیشتری برای افتتاح آن نیاز داریم.

رجبی‌مقدم از هوشمند‌سازی 500 کلاس درس در فردوس خبر داد و اضافه کرد: برای هوشمند‌سازی بقیه مدارس نیاز به کمک خیران است.

رجبی‌مقدم با بیان اینکه خراسان جنوبی به همراه استان قم تنها استان‌‌هایی هستند که تنها یک حوزه آزمون کاردانی دارند و این امر مشکلات زیادی را برای هنرجویان رشته‌های کاردانی ایجاد کرده است، گفت: با توجه به بعد مسافت و نیاز جدی شهرستان فردوس و در راستای ارتقاء رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیاز است که امتحان مقطع کاردانی در شهرستان فردوس برگزار شود.

وی با بیان اینکه بالاترین حجم اسکان مسافران نوروزی و تابستانی در بین مدیریت‌های آموزش و پرورش خراسان جنوبی متعلق به آموزش و پرورش شهرستان فردوس است، تصریح کرد: در زمینه گردشگری و اسکان مسافران نوروزی باید خدمات بیشتر و بهتری به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی ارائه شود.

فرماندار فردوس در ارتباط با عملیاتی شدن ماده 16 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش یادآور شد: این مصوبه تاکنون در فردوس اجرایی نشده است

انتهای پیام/69013/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول