اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

داوطلبی برای شورای اسلامی شهر فردوس ثبت‌نام نکرد

فرماندار فردوس گفت: تاکنون کسی برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در فردوس کاندیدا نشده است.

داوطلبی برای شورای اسلامی شهر فردوس ثبت‌نام نکرد

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری به عنوان بزرگ‌ترین حماسه سیاسی سال جاری است.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم باید با حضور حماسی خود در انتخابات، کارنامه کاندیدا را بررسی و افراد اصلح را انتخاب کنند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: با گذشت دو روز از آغاز نام‌نویسی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکنون کسی برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر داوطلب نشده است.

رجبی‌مقدم یادآور شد: برنامه زمان‌بندی انتخابات از 21 فروردین‌ماه سال جاری با صدور دستور وزیر کشور آغاز و به همین منظور تعداد 30 نفر معتمد به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فردوس معرفی شد.

این مسئول گفت: پس از دریافت نظر هیئت نظارت، جلسه انتخاب معتمدان تشکیل و طبق قانون انتخابات تعداد هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر نیز به عنوان معتمد علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار فردوس افزود: برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر، ستاد انتخابات در فرمانداری و برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستا، ستاد انتخابات در بخش مرکزی توسط بخشداری مرکزی تشکیل شده است.

25 روستای فردوس شرایط تشکیل شورای اسلامی را دارند

رجبی‌مقدم اضافه کرد: در حال حاضر 25 روستای شهرستان فردوس با جمعیت بالای 20 خانوار، واجد شرایط تشکیل شورای اسلامی هستند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام از داوطلبان ثبت‌نام در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین ماه آغاز و تا اول اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

فرماندار فردوس گفت: ثبت‌نام اولیه متقاضیان در دفاتر پیشخوان دولت انجام و سپس برای ثبت‌نام نهایی کد رهگیری به ستاد انتخابات شهرستان ارائه و پس از تطبیق مدارک، ثبت‌نام نهایی افراد انجام می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: از آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون تعداد دو نفر متقاضی شوراهای اسلامی روستا در دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/69007/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول