اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس عنوان کرد

پرهیز از شتاب‌زدگی در اجرای سند تحول بنیادین فردوس

فرماندار فردوس گفت: در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید از شتاب‌زدگی پرهیز شود تا در آینده نیازی به اصلاح آن نداشته باشیم.

پرهیز از شتاب‌زدگی در اجرای سند تحول بنیادین فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم در جلسه شورای آموزش و پرورش فردوس اظهار داشت: جامعه تعلیم و تربیت باید برای اجرای صحیح سند تحول بنیادین تلاش کنند.

وی عنوان کرد: استفاده از تجارب و نظرات کارشناسان استانی تاثیر بسزایی در اجرای صحیح این سند دارد.

فرماندار فردوس تصریح کرد: در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید از شتاب‌زدگی پرهیز شود تا در آینده نیازی به اصلاح آن نداشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز از آغاز به کار دو مدرسه شاهد دخترانه و پسرانه از سال تحصیلی آینده در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: از سال تحصیلی آینده مدارس بلااستفاده و مخروبه شهرستان به فروش می‌رسد و درآمد حاصل از آن برای هوشمندسازی مدارس هزینه می‌شود.

سیدمهدی علیپرست، مهندسی نیروی انسانی و سازماندهی مدارس را از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده دانست و گفت: 15 درصد مدارس فردوس نیاز به سازماندهی دارد که در سال تحصیلی آینده این اقدام عملی می‌شود.

وی همچنین از جذب کودکان 6 تا 12 سال بازمانده از تحصیل خبر داد و افزود: به منظور جذب این کودکان به تحصیل، کمیته‌ای در محل آموزش و پرورش تشکیل و طی جلساتی از والدین خواسته می‌شود تا فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس تصریح کرد: بر اساس آمارگیری سال 85 تعداد 711 نفر در فردوس، اسلامیه و روستاهای تابعه بی‌سواد بودند که از این تعداد 111 نفر آموزش ناپذیر و در گروه سنی بالای 50 سال قرار دارند.

علیپرست با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه سوادآموزی متذکر شد: هم‌اکنون تعداد 33 نفر در فردوس، شش نفر در اسلامیه و 14 نفر در روستاهای شهرستان از نعمت سواد بی‌بهره هستند که باید زیر پوشش سوادآموزی قرار گیرند.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول