اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

راه‌اندازی فرستنده دیجیتال فردوس تا فروردین‌ماه

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: شهرستان فردوس تا پایان فروردین ماه از فرستنده دیجیتال برخوردار می‌شود.

راه‌اندازی فرستنده دیجیتال فردوس تا فروردین‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم صبح امروز در جلسه شورای اداری فردوس اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری و نصب دستگاه‌ها و تجهیزات فرستنده دیجیتال به 300 تا 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: در بازدید مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از شهرستان و مکان‌یابی برای نصب تجهیزات فرستنده دیجیتال، مقرر شد تا پایان فروردین‌ماه، فردوس از شبکه دیجیتال برخوردار شود.

فرماندار فردوس تصریح کرد: دفتر خبر صدا و سیما در این شهرستان نیز طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این دفتر، فردوس به دستگاه ارسال فیلم مجهز می‌شود.

رجبی‌مقدم یادآور شد: شهرستان فردوس همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای بیش از 70 درصد مسافران و زائران خراسان جنوبی است که از هم‌اکنون شهر برای پذیرایی از این میهمانان آماده‌سازی می‌شود.

فرماندار فردوس با اشاره به تصویب 35 میلیارد تومان تسهیلات در کارگروه توسعه بخش کشاورزی فردوس گفت: در این ارتباط تعداد 766 طرح به بانک عامل معرفی و با بهره‌برداری از آن برای تعداد بیش از 250 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی از ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در شهرستان خبر داد و افزود: در یک ماه گذشته به اندازه مصرف یک ساله مردم فردوس، برنج توزیع شده است و محموله 200 تنی برنج نیز تا نوروز وارد شهرستان می‌شود و هیچ‌گونه کمبودی در ارتباط با کالاهای اساسی در سطح شهرستان وجود ندارد.

رجبی‌مقدم همچنین به وجود معادن زیادی در این شهرستان اشاره کرد و از صاحبان معادن خواست تا برای بهره‌برداری از این معادن تلاش بیشتری داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه سالم‌ترین انتخابات در جهان متعلق به کشور ایران است، متذکر شد: مسئولان و مدیران اجرایی نباید علیه هیچ یک از کاندیداها اظهار نظر کنند بلکه تنها به عنوان سرباز ولایت، تنور انتخابات را گرم نگه دارند.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول