اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

زیرساخت‌های گردشگری فردوس باید تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان باید تقویت شود.

زیرساخت‌های گردشگری فردوس باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی فردوس اظهار کرد: شهرستان فردوس از موقعیت بسیار ارزشمندی در ارتباط با عبور و اسکان مسافر در ایام تعطیلات نوروز و تابستان برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 70 درصد مسافران خراسان جنوبی از فردوس عبور می‌کنند که این نشانگر موقعیت ویژه جغرافیایی و گردشگری فردوس است.

باید آمار مسافران به شهرستان در اعتبارات گنجانده شود

فرماندار فردوس با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی امسال باید مستندسازی اقدامات انجام شده، نسبت به سال گذشته پررنگ‌تر و قوی‌تر باشد، تصریح کرد: باید آمار مسافران و وسائل نقلیه ورودی به شهرستان در اعتبارات گنجانده شود و مسئولان استانی نیز به فردوس نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

رجبی‌مقدم یادآور شد: ویژگی مهمان‌پذیری مردم فردوس باید به نحو احسن انجام و زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان نیز باید تقویت شود تا زیبنده مسافران و گردشگران باشد.

آمادگی اماکن تفریحی و اقامتی فردوس برای استقبال از مسافران

شهردار فردوس نیز با اشاره به اینکه در طرح استقبال از بهار، فضاهای رفاهی، اقامتی و تفریحی شهرستان بهسازی و برای ورود مسافران و گردشگران آماده می‌شود، گفت: عبور سالانه بیش از 8 میلیون مسافر از فردوس، موقعیت ویژه‌ای است که این شهرستان را از دیگر شهرهای استان متمایز می‌کند.

حمید حلاج‌مقدم افزود: تنظیف معابر و خیابان‌ها، پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، ایجاد فضای سبز و نصب تابلوهای راهنما و خط‌ کشی خیابان‌های سطح شهر از جمله اقداماتی است که در استقبال از مسافران نوروزی به شهرستان فردوس انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: ستاد استقبال از مسافران نوروزی در سال 83 و قبل از اینکه دستورالعمل کشوری در این ارتباط ابلاغ شود، در فردوس تشکیل شد که این نشان‌دهنده نیاز شهرستان، اهمیت موضوع و موقعیت ویژه فردوس است.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول