اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

توجه به ارزش‌های دینی بالاترین اولویت نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی از بالاترین اولویت‌های نظام است.

توجه به ارزش‌های دینی بالاترین اولویت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دو باب نمازخانه در دبستان شهید محمود آرامی و دبیرستان زینب(س) فردوس اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به احداث اماکن و فضاهای معنوی و مذهبی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی نماز را بالاترین معروف دانست و افزود: امروز دشمن اعتقادات و اصول دینی جوانان ما را نشانه گرفته است که برای مقابله با این هجمه شدید باید دانش‌آموزان را به سوی نماز و مسائل دینی و معنوی سوق دهیم.

فرماندار فردوس احداث نمازخانه‌های مناسب و زیبا در مدارس را سبب جذب هر چه بیشتر دانش‌آموزان به سمت و سوی نماز و مسائل دینی دانست و تصریح کرد: با نهادینه کردن فرهنگ نماز و نمازخوانی در بین دانش‌آموزان در واقع آینده آنان را بیمه کرده‌ایم.

رجبی‌مقدم توجه به ارزش‌‌های دینی و اسلامی را از بالاترین اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: احداث مساجد و نماز‌خانه‌های زیبا و مناسب از مهم‌ترین اقدامات نظام برای ترویج نماز و معنویت است.                                           

*صرف اعتبار 120 میلیون تومان در دو نمازخانه فردوس

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز در مراسم افتتاح نمازخانه‌های دبیرستان حضرت‌ زینب(س) و نمازخانه باقرالعلوم(ع) دبستان شهید آرامی این شهرستان، گفت: این نماز‌خانه‌ها از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سیدمهدی علیپرست زیربنای هر یک از این نمازخانه‌ها را 156 مترمربع اعلام کرد و افزود: برای احداث این دو باب نمازخانه اعتباری معادل 120 میلیون تومان هزینه شده است.                        

*ترویج فرهنگ نماز مقابله با جنگ نرم دشمن است

معاون اداری مالی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی نیز ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی را مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با احداث نمازخانه‌هایی مطلوب و جذاب، دانش‌آموزان را به نماز و شرکت در مجالس مذهبی تشویق کنیم.

سیدعلی طالبی یادآور شد: ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به سمت و سوی نماز، اثرات مطلوبی در زندگی آینده آنان به جای می‌گذارد که این مهم در مدرسه و نمازخانه‌های مدارس ممکن می‌شود.

انتهای پیام/69007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول