اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

بهره‌برداری از 123 پروژه فردوس در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: در دهه فجر 123 پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 123 پروژه فردوس در دهه فجر

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال تعداد 123 پروژه عمرانی با اعتبار 20 میلیارد و 482 میلیون تومان در شهرستان فردوس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اشتغال‌زایی این تعداد پروژه را بیش از 248 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد پروژه 49 پروژه عمرانی با اعتبار 7 میلیارد تومان و 74 پروژه اقتصادی با اعتبار 13 میلیارد تومان است.

 

فرماندار فردوس، بهره‌برداری از موزه مردم‌شناسی، گازرسانی به روستای برون، گازرسانی به 494 واحد مسکن مهر، بهره‌برداری از واحد تولیدی پارمیکو و بهره‌برداری از 56 واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی را از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در ایام دهه فجر امسال برشمرد.

افتتاح 71 پروژه کشاورزی در فردوس

رجبی‌مقدم تصریح کرد: پروژه‌های افتتاحی فردوس شامل 71 پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار 6 میلیارد و 868 میلیون تومان، 11 پروژه در حوزه عمران روستایی با اعتبار 812 میلیون تومان، 13 پروژه در حوزه شهرداری‌های شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 880 میلیون تومان است.

وی همچنین به تعداد پنج پروژه در حوزه آموزش و پرورش، شش پروژه در حوزه برق، سه پروژه در حوزه صنعت و معدن، سه پروژه در حوزه بهداشت و درمان و پنج پروژه در حوزه آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد.

 

فرماندار فردوس یادآور شد: افتتاح خوابگاه علامه طباطبایی، احداث و توسعه بیش از 110 مورد باغات و مزارع، اجرای بیش از 10 طرح هادی روستایی، کانال‌کشی و لوله‌گذاری 10 کیلومتر از چاه‌های کشاورزی و افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی ولی‌عصر از دیگر پروژه‌های شاخص فردوس در دهه فجر امسال است.

*کلنگ‌زنی 11 پروژه عمرانی در فردوس

رجبی‌مقدم از کلنگ‌زنی 11 پروژه عمرانی با اعتبار 17 میلیارد تومان در فردوس خبر داد و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه برای 147 نفر به طور دائم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی کلنگ‌زنی مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری سه ستاره سهیل، ترمینال ضبط پسته نویددشت، کلنگ‌زنی سه پایگاه اورژانس جاده‌ای در برون، چشمه‌ماهی و سه راهی شهید زارع و کلنگ زنی واحد تولید ورمی کمپوست را از جمله پروژه‌هایی عنوان کرد که عملیات اجرایی آن از دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/69007/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول