اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

مهدی‌نژاد: اسکان مسافران نوروزی در بشرویه 56‌ درصد افزایش یافت

فرماندار بشرویه گفت: اسکان مسافران نوروزی در بشرویه از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 56‌ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

مهدی‌نژاد: اسکان مسافران نوروزی در بشرویه 56‌ درصد افزایش یافت

محمدعلی مهدی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با جاذبه‌های گردشگری بشرویه اظهار کرد: این شهرستان دارای کویر منحصر به ‌فردی است که شمار زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کند.

فرماندار بشرویه با اشاره به جاذبه‌های دیدنی این شهرستان ادامه داد: از آثار دیدنی و جالب توجه این شهرستان آسیاب‌های آبی و آسیاب‌های هفتگانه بشرویه را می‌توان نام برد.

حفظ بافت سنتی بشرویه

وی اضافه کرد: قلعه دختر، پل ترناو و منزل استاد فروزان‌فر از دیگر آثار دیدنی شهرستان بشرویه است که آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه در شهرستان بشرویه روستاهایی با جاذبه‌های طبیعی وجود دارند، یادآور شد: روستاهای کرند، نخاب، مجد و نیگو با دارا بودن منابع طبیعی مناطق بکری را برای بازدید علاقه‌مندان فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان بافت سنتی زیبای خود را تاکنون حفظ کرده است، متذکر شد: از جمله بافت‌های تاریخی و آثار ارزشمند داخل این شهرستان می‌توان به موزه خصوصی آن اشاره کرد.

آماده‌سازی 100 کلاس درس برای اسکان مسافران

فرماندار بشرویه رشد اسکان مسافران نوروزی را در این شهرستان 56‌ درصد عنوان کرد و افزود: از آغاز مسافرت‌های نوروزی تاکنون میزان مسافرت به این شهرستان نسبت به سال گذشته 56 درصد رشد داشته است.

مهدی‌نژاد از اقامت بخشی از مسافران نوروزی در پارک‌های این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: علاوه بر آن تعداد 100 کلاس درس برای اقامت مسافران نوروزی آماده‌سازی شده است.

وی از رشد 21 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان از آغاز سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 فعالیت‌های مداوم هلال احمر بشرویه در ایام نوروز

 فرماندار بشرویه با بیان اینکه ایام نوروز امسال مصادف با دهه فاطمیه شده است، تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی این شهرستان نیز آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

مهدی‌نژاد از فعالیت‌های مداوم جمعیت هلال احمر بشرویه در ایام نوروز خبر داد و افزود: در ورودی شهر بشرویه هم از طرف شهرستان فردوس و هم از طرف شهرستان طبس دو پایگاه هلال احمر برای کمک به مسافران مستقر شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای راهنمایی و کمک به شناسایی بهتر شهرستان بشرویه و اماکن تفریحی و توریستی این شهرستان بروشورهایی حاوی تمام نیازمندی‌های مسافران تهیه شده است.

انتهای پیام/69010/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول