اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

تداوم مسیر انقلاب نیازمند فرهنگ شهادت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: امروز برای تداوم مسیر انقلاب و تثبیت نظام به فرهنگ شهادت و روحیه خودباوری نیاز داریم.

تداوم مسیر انقلاب نیازمند فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی اردوی راهیان نور در بشرویه اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز نظام و انقلاب در دنیا مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که از خود به یادگار گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس در شرایط و اوضاع داخلی کشور که از کمترین امکانات و تجهیزات نظامی برخوردار بود، تحمیل شد و از نظر معادلات دنیوی قابل پذیرش نبود که ملت ایران در برابر دشمنی که با حمایت و پشتیبانی‌های مالی و نظامی اکثر کشورها می‌جنگید، بتواند در جنگ پیروز شود.

فرماندار بشرویه افزود: روحیه حق‌جویی و شهادت طلبی نوجوانان و جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس سبب ایجاد قدرت الهی و مقاومت و در نهایت پیروزی ملت ایران در برابر دشمن شد و امروز نیز ما برای تداوم مسیر انقلاب و تثبیت نظام به فرهنگ شهادت و روحیه خودباوری نیاز داریم.

مهدی‌نژاد اردوی راهیان نور را در ایجاد تحول و دگرگونی در افراد مؤثر دانست و گفت: زمانی که به مناطق جنگی وارد می‌شویم آثار معنوی و نورانیت منطقه، افراد را تحت سیطره خود درمی‌آورد و تاثیرات مثبتی در ذهن نوجوان و جوان و گرایش به سمت مسائل دینی و معنوی می‌گذارد.

مهم‌ترین دغدغه مسئولان نظام، مسائل فرهنگی است

وی متذکر شد: از مباحث بسیار مهم و دغدغه مسئولان نظام، مسائل فرهنگی است و امروز که دشمنان تمام تلاش خود را برای گرفتن اعتقادات و ارزش‌های جوانان میهن‌مان صرف می‌‌کنند و با سرمایه‌گذاری‌های کلان درصدد تضعیف باورهای دینی ملت ایران هستند لذا باید با سرمایه‌گذاری در زمینه امور فرهنگی و صرف هزینه در راهیان نور ارزش‌ها و معنویات در جوانان و نوجوانان را برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان تقویت کنیم.

فرماندار بشرویه خاطر نشان کرد: امور اعتقادی و فرهنگی سرمایه‌گذاری فراوانی می‌طلبد و نتایج آن در درازمدت در جامعه پدیدار می‌شود و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید برای اعزام کاروان راهیان نور کمک و همکاری کنند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول