اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه تاکید کرد

ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: باید این فرهنگ به عنوان میراثی ارزشمند در ذهن ملت ایران باقی بماند.

ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد‌علی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای هیئت ابوالفضلی بشرویه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدایی به ثمر رسید که با اعتقاد راسخ به ولایت برای دفاع از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و میهن اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: شهدا به ایران اسلامی و جهان اسلام و حتی جهان بشریت عزت بخشیدند و سبب صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای جهان و ظهور بیداری اسلامی شدند.

فرماندار بشرویه با تاکید بر اینکه شهدا با شهادت خود به ما درس آزادگی، ایثار و معنویت دادند، تصریح کرد: امروز رسالت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج روحیه ایثار و شهادت که میراثی ارزشمند از شهدا است، اهتمام جدی داشته باشیم.

مهدی‌نژاد افزود: امروز که دشمن با هجمه فرهنگی خود سعی در از بین بردن روحیه شهادت‌طلبی و بسیجی از میان جوانان ما را دارد که برگزاری یادواره شهدا علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خط بطلانی بر تمام توهمات پوچ دشمنان می‌کشد.

وی متذکر شد: دشمنان اسلام و انقلاب برای دور کردن جوانان کشورمان از فرهنگ ایثار و شهادت از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند و لذا برگزاری یادواره‌ها و بازگویی خاطرات و رشادت‌های شهدا و رزمندگان سبب حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی می‌شود.

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه همراهی و همکاری بین مردم و مسئولان از افتخارات نظام اسلامی ایران است، اذعان داشت: وظیفه آحاد جامعه و به ویژه متولیان امر فرهنگی این است تا با تعامل یکدیگر برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر یادواره شهدا برنامه‌ریزی کنند. 

امام جمعه موقت بشرویه نیز با بیان اینکه خط سرخ شهدا ضامن پایداری ایمان و ولایت است، گفت: شهدا با بذل جان خود و صرف‌نظر از منافع مادی در حقیقت با خدا معامله کردند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان خاطر نشان کرد: مطالعه زندگی شهدا، پیروی از سبک زندگی آنها و بازگویی جانفشانی‌های شهدا برای نسل جوان ضروری است.

انتهای پیام/69006/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول