اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 تا 16 خرداد ماه

نمایشگاه نقاشی هارمونی در نیشابور برگزار می‌شود

نمایشگاه نقاشی هارمونی آثار بانوی هنرمند نیشابوری سمیرا مختاری قدیم در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

نمایشگاه نقاشی هارمونی در نیشابور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی ادراه فرهنگ و ارشاد نیشابور، حمیدرضا آتشی اظهار کرد: نیشابور خواستگاه فرهنگ و هنر است و فعالیت‌های فرهنگی و هنری طی سال در این شهر تداوم داشته و هنرمندان رشته‌های مختلف آثار خویش را با سبک‌ها و موضوعات گوناگون در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی هارمونی که یکی از این آثار جهت بازدید علاقه‌مندان است که در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شده است.

مسئول نگارخانه کمال‌الملک نیشابور عنوان داشت: نمایشگاه نقاشی هارمونی آثار بانوی هنرمند نیشابوری سمیرا مختاری قدیم بوده که 25 اثر نقاشی به صورت رنگ روغن و اکریلیک است.

آتشی به سبک و موضوع این نمایشگاه پرداخت و گفت: این نمایشگاه با سبک انتزاعی کار شده است و با موضوع طبیعت و طبیعت بی‌جان است.

وی در ارتباط با سوابق این بانوی هنرمند نیشابور بیان کرد: وی دارای 12 سال سابقه فعالیت در رشته نقاشی و مجسمه‌سازی بوده و در حال حاضر کارشناس رشته هنرهای تجسمی است.

آتشی هدف از برپایی این نمایشگاه را پرداختن و اشاعه آن در بین هنرمندان دانست و خاطرنشان کرد: ما در پی نقد و بررسی آثار این هنرمند و رواج این نوع تکنیک‌ها و سبک‌های نقاشی در سطح شهرستان نیشابور هستیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی هارمونی از 11 تا 16 خرداد 92 هر روز از ساعت 17 تا 20 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/70004/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول