اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه خبر داد

برگزاری جشنواره نقاشی «نقش و رنگ با یاد کتاب» در بشرویه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه گفت: به مناسبت میلاد مولود کعبه، جشنواره نقاشی نقش و رنگ با یاد کتاب با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه برگزار شد.

برگزاری جشنواره نقاشی «نقش و رنگ با یاد کتاب» در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، نرگس روایتی در حاشیه برگزاری جشنواره نقاشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: به مناسبت میلاد مولود کعبه، جشنواره نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه برگزار شده است.

این مسئول ادامه داد: در این جشنواره نقاشی بیش از 150 اثر نقاشی با موضوعات (اوقات فراغت با کتاب، تأثیر کتابخوانی در زندگی، وقتی با خانواده برای رأی دادن می‌روم و وقتی برای نخستین‌بار رأی می‌دهم) تولید شد که اعضای کتابخانه ملاعبدالله بشروی در رده‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان اندیشه‌‌های خود را به تصویر کشیدند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه بر اهمیت تبیین و تعریف جایگاه کتاب و کتابخوانی و حضور در کتابخانه از سنین کودکی تاکید کرد و گفت: در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه و توسعه فرهنگ کتابخوانی این جشنواره بستر مناسبی را برای بروز خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند.

روایتی افزود: این مسابقه همچنین در کتابخانه امام جعفر صادق(ع) ارسک برگزار شد و بیش از 50 اثر نقاشی در موضوعات مطرح شده به جشنواره رسید.

وی از همکاری خوب اعضای مرکز فرهنگی هنری شهرستان بشرویه تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: به مناسبت فتح خرمشهر و رحلت امام خمینی نیز نمایشگاهی از آثار جشنواره در محل کتابخانه ملاعبدالله بشروی برگزار شده و به آثار برگزیده از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه هدایایی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول