اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه نقاشی توسط کانون پرورش فکری رفسنجان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان از برگزاری مسابقه نقاشی اعضای این کانون به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.

برگزاری مسابقه نقاشی توسط کانون پرورش فکری رفسنجان

مهرداد حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه بچه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رفسنجان اظهار داشت: نقاشی‌، سفالگری، تئاتر عروسکی، ظریف‌بری با چوب و ... از کلاس‌هایی است که همیشه برای بچه‌ها مفید بوده و در کنار آن برنامه‌های دیگری اعم از کارگاه انیمیشن نیز بسیار جذاب است.

وی تصریح کرد: کارگاه انیمیشن با هزینه 20 میلیون تومانی به مدت شش ماه‌ دایر شده و بچه‌ها‌ کارتن‌های جذاب چند ثانیه‌ای می‌سازند.

حدادی افزود: تا‌کنون پویانمایی برای بزرگسالان بود، اما در حال حاضر کودکان ما حدود 15 کارتن زیر‌نظر مربی‌های مجرب ساخته‌اند و برای جشنواره رضوی آمادگی پیدا می‌کنند تا کارهای خود را برای ارائه به مسابقه آماده کنند. 

وی عنوان کرد: برای نخستین بار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان کلاس شطرنج را دایر می‌کند و در کنار آن موسیقی و نمایش فیلم‌های کانون از برنامه‌های ویژه تابستان است.

حدادی بیان داشت: کارگاه قالیبافی بچه‌ها مجددا راه‌اندازی می‌شود و در این زمینه استقبال بچه‌ها بسیار خوب بوده است.

وی خاطر ‌نشان کرد: زبان‌آموز‌های زیادی در‌ کانون زبان ایران از دوره‌ها بهره‌مند شده و استقبال از آن نیز بسیار خوب بوده است.

حدادی از سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد یاد کرد و ابراز داشت‌: به همین مناسبت با همکاری شهرداری روز 14 خرداد مسابقه نقاشی در مصلای شهر برای بچه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80016/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول