اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-176

نانواکناری: کاهش کاندیداها تصمیم‌ انتخاباتی را آسان‌ می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در مازندران، موضوع کاهش تعداد کاندیداهای ریاست جمهوری را موجب آسان‌تر شدن تصمیم‌گیری مردم برشمرد.

نانواکناری: کاهش کاندیداها تصمیم‌ انتخاباتی را آسان‌ می‌کند

ولی‌الله نانواکناری در حاشیه همایش جوانان ستاد قالیباف در مسجد علی‌ابن ابیطالب این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در روزهای آینده ائتلافی میان کاندیداها صورت گیرد، افزود: ائتلاف و کاهش تعداد کاندیداها موجب می‌شود مردم تجزیه تحلیل بهتری در انتخاب کاندیدای مورد نظر خود داشته باشند.

وی بیان کرد: ائتلاف میان کاندیداهای اصولگرا و اصلاح‌طلب میان تعداد کاندیداهای خود محتمل‌تر است و به احتمال زیاد این امر صورت می‌گیرد.

نانواکناری با اشاره به وضعیت آرای قالیباف اظهار داشت: در شرایط فعلی وضعیت قالیباف بسیار عالی است و معتقدم در مرحله اول انتخابات ایشان رای خوبی خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در مازندران با تاکید بر اینکه روز به روز اقبال عمومی به سمت ایشان بیشتر می‌شود، ادامه داد: روند رو به جلو در منطقه نشان می‌دهد در مرحله اول، انتخابات به نفع قالیباف به پایان برسد.

وی با بیان اینکه قالیباف 10 جلد کتاب در دو سال برای کشور تدوین کرده است، یادآور شد: مردم آگاه هستند و کاندیدای با برنامه را می‌شناسند و این امر موجب شد اقبال عمومی را به سوی خود جذب کند.

این مسئول با اشاره به ارزیابی خود از مناظره‌های صورت گرفته گفت: مناظره‌ دوم بهتر از مناظره نخست بود و کاندیداها نسبت به هم انتقاد و سوالات خوبی داشتند اما مرحله اول چندان رضایت‌بخش نبود.

وی بیان داشت: قطعا برنده مناظره کسی است که مستدل و مستند صحبت می‌کند و قالیباف توانست به خوبی از عهده این مناظره برآید.

انتهای ‌پیام/86011/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول