اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طولانی‌ترین نقاشی دیواری قزوین صورت می‌گیرد

تصویر انقلاب در قاب نقاشی

فرماندار بویین زهرا از اجرای 80 متر نقاشی دیواری در «دانسفهان» شهرستان بویین زهرا به عنوان طولانی‌ترین طرح نقاشی دیواری سطح استان قزوین خبر داد.

تصویر انقلاب در قاب نقاشی

احد احمدی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و فرهنگی «دانسفهان» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: شهرستان بویین زهرا جایگاه قابل توجهی را در حوزه شاخص طرح‌های عمرانی در سطح استان قزوین داشته است.

احمدی با اشاره به توسعه چشمگیر طرح‌های عمرانی «دانسفهان» بویین زهرا، این شهرستان را جزو نواحی مستعد ویژه برای سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، عمرانی و اقتصادی خواند.

وی ادامه داد: احداث و راه‌اندازی شهرک‌های متعدد صنعتی و حمایت‌های ویژه از مباحث اشتغال جوانان در بویین زهرا در سرلوحه کار‌های فرمانداری بویین زهرا قرار دارد و به طور مرتب رصد می‌شود.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح تزئینی نقوش دیواری در شهر دانسفهان شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: اجرای طرح نقاشی دیواری «دانسفهان» شهرستان بویین زهرا با 80 متر طول و پنج متر عرض در میدان مرکزی سیداحمد خمینی شهر دانسفهان آغاز شده است.

احمدی، طرح یاد شده را جزو معدود نقاشی‌های با شکل و شمایل دیواری در سطح شهرها و نواحی مختلف استان قزوین برشمرد.

وی تصریح کرد: این طرح با هنرمندی یکی از استادان نقاشی و هنر‌های تجسمی سرشناس، تصویر‌گری می‌شود.

فرماندار بویین زهرا با اشاره به ساماندهی میدان ورودی شهر دانسفهان و توسعه طرح‌های عمرانی روستایی بخش رامند بیان کرد: لزوم اختصاص بیشتر اعتبارات برای گسترش فضاهای فرهنگی و ورزشی بخش رامند جزو دغدغه‌های اساسی شهروندان این بخش به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، طرح نقاشی دیواری دانسفهان تاکنون مورد استقبال گسترده شهروندان دانسفهانی قرار گرفته است و در آن نماد‌هایی از آغاز جریان انقلاب اسلامی، بازگشت امام راحل (ره) و دوران شکوهمند و سراسر حماسه جنگ تحمیلی با زبان هنر برای بازدید‌کنندگان به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول