اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

پیش‌بینی 2800 صندوق اخذ رای در گیلان / مردم شگفتی‌ساز انتخابات

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: 2 هزار و 885 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات 24 خرداد در گیلان پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 2800 صندوق اخذ رای در گیلان / مردم شگفتی‌ساز انتخابات

 محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه گیلان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات 2 هزار و 885 صندوق اخذ رای در گیلان پیش‌بینی شده است.

وی از فعالیت 35 هزار نفر عوامل نظارتی، اجرایی و بازرسی در امر انتخابات گیلان عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان، خلق حماسه سیاسی را یکی از شگفتی‌های انتخابات ذکر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال تاکنون درباره خلق حماسه سیاسی فرمایش‌هایی داشته‌اند که بیانگر عظمت محض این حماسه است و مردم با حضوری گسترده شگفتی‌ساز انتخابات می‌شوند.

وی رشد و اعتلای ایران را موجب شادی دانست و تصریح کرد: مورخین اعتقاد دارند که تاریخ معلم بزرگی است که اگر انسان‌ها برای این معلم ارزش قائل شوند می‌توانند در مسافتی کوتاه مسافتی بلند را بپیمایند و نقش خود را پیدا کنند.

اکبرزاده ملت ایران را کارآزموده خواند و یادآور شد: امروز همان روزی است که باید با درس گرفتن از اشتباهات نیاکان به رشد و بالندگی دست یابیم.

وی با بیان اینکه در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: ملت ایران مانند اعضای یک خانواده باید با وحدت حریم خود را حفظ کنند زیرا که وجود منابع فراوان موجب قابل نفوذ بودن استحکامات و غفلتی می‌شود که دشمنان به یک کشور طمع داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان، قانون‌مداری را سایه ایمنی دانست که باید بر تمام فعالیت‌ها و افکار ما یکی شود.

وی اذعان کرد: آنچه انتخابات سال 88 را در کام ملت ایران تلخ کرد دوری از قانون بود زیرا پایبندی به قانون رستگاری و عدم پایبندی گمراهی را به دنبال دارد.

اکبرزاده متذکر شد: امیدواریم در آستانه انتخابات و در سایه عمل به قانون و مبانی عامل قانون محیط امن و پرشور و نشاطی را به ارمغان بیاوریم تا آیندگانی که تاریخ را ورق می‌زنند از اعمال و رفتار ما خشنود شوند.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول