اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

نامزدهای شورای آبیک وعده دروغین به مردم ندهند

فرماندار شهرستان آبیک گفت: نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان آبیک نباید وعده‌های دروغین و غیر عملی به مردم بدهند.

نامزدهای شورای آبیک وعده دروغین به مردم ندهند

عبدالحسین داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا علاوه بر اینکه باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، نباید به مردم وعده‌هایی بدهند که در حد اختیارات و توانشان نباشد، چراکه توقعات زیادی در مردم ایجاد می‌شود و در آینده نمی‌توانند پاسخگوی مردم باشند.

وی در خصوص نقش شوراها در روستاها افزود: شوراها به عنوان نماینده مردم برای پیگیری مطالبات به حق و قانونی مردم روستاها محسوب می‌شوند، چراکه می‌توانند برای عمران، آبادانی و مسائل فرهنگی روستاها، مطالبات مردم را از مسئولان استان و شهرستان پیگیری کنند.

این مسئول ادامه داد: هر شورایی که در چارچوب قانون بیشتر فعالیت کند، می‌تواند مطالبات بیشتری را از مسئولان مطالبه کند.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر هم می‌توانند با تصویب مصوبات مدون در راستای توسعه و آبادانی شهرها گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

داداشی بیان کرد: شوراهای اسلامی شهرها از اختیارات خوبی در زمینه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برخوردار هستند، بنابراین می‌توانند در همه زمینه‌ها فعالیت داشته باشند و به نحو احسن از ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت شهرها استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که با افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی شهر آبیک از پنج به 9 نفر طبق قانون، شوراها چگونه می‌توانند موفق عمل کنند، توضیح داد: گرچه تعاون و مشارکت جمعی در کشور هنوز نهادینه نشده است، ولی اعضای شورای اسلامی شهر آبیک با داشتن تقوا و رعایت قانون نه تنها مشکلی در روند عملیات عمرانی شهر نخواهند داشت، بلکه بسیار موفق هم عمل خواهند کرد.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان باید در هفته انتخابات علاوه بر تشویق مردم به حضور پررنگ در پای صندوق‌های رأی، خدمات‌رسانی به مردم را بیش از پیش و با تلاش و روحیه بهتر به منصه ظهور برسانند.

داداشی با تأکید بر انتخاب کاندیداهای اصلح از سوی مردم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: با توجه به وجود قومیت‌های مختلف در شهرستان آبیک و حضور کاندیداهایی از همه قومیت‌ها، مردم باید به کاندیداهایی رأی دهند که با تقوا، مدبر و مجرب بوده و سابقه مدیریتی مناسب داشته باشند.

مردم همیشه جلوتر از مسئولان هستند

فرماندار شهرستان آبیک با ذکر اینکه مردم ثابت کرده‌اند که همیشه جلوتر از مسئولان در عرصه‌های مختلف حضور داشته و دارند، افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، مردم با حضور پرشور و گسترده در انتخابات 24 خرداد و با انداختن هر یک رأی، تیری بر قلب استکبار جهانی و دشمنان اسلام و نظام فرو می‌برند.

داداشی اضافه کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند با بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی مردم را دلسرد و از نظام و ولایت فقیه جدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دروغ می‌خواهند به مردم القا کنند که رأیشان تأثیری ندارد و می‌خواهند حضور مردم را در انتخابات کم‌رنگ جلوه دهند.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه دسیسه‌های دشمنان برای ملت ایران روشن و آشکار است، به همین دلیل دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم پشتوانه نظام، اسلام و ولایت فقیه هستند.

داداشی افزود: با توجه به رصد بیگانگان از انتخابات مردم ایران و تأیید اصل نظام با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به دشمنان ثابت خواهد شد که ملت ایران دوستدار اسلام و نظام هستند و همواره مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل و شهدا باقی خواهند ماند.

وی تصریح کرد: شهرستان آبیک آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم همراه با شور و شعور را دارد.

انتهای پیام/77006/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول