اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از فضای انتخاباتی دشتستان

آمادگی دشتستانی‌ها برای خلق حماسه سیاسی/ مردم: پایبندی نامزدها به وعده‌ها

دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم استان بوشهر و کشور است و مردم و مسئولان این شهرستان آماده برگزاری انتخابات هستند.

آمادگی دشتستانی‌ها برای خلق حماسه سیاسی/ مردم: پایبندی نامزدها به وعده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، 24 خرداد امسال انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می‌شود و تمام دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

مقام معظم رهبری در ابتدای سال 92، امسال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و بدون تردید مشارکت در انتخابات 24 خرداد نماد حماسه سیاسی است.

هم‌اکنون فضای کشور فضایی انتخاباتی است و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در تکاپوی جمع‌آوری آرای مردم هستند و فعالیت گسترده‌ای انجام می‌دهند.

دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم استان بوشهر و کشور است و فضای انتخاباتی در این شهرستان حاکم است.

تعدادی از مردم و مسئولان دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بر لزوم حضور باشکوه در انتخابات تاکید کردند و خواستار خلق حماسه سیاسی شدند.

محمدرضا باقری حقیقی شهروند شهرستان دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: حضور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی باید مورد توجه باشد و از نامزدها انتظار داریم وعده‌هایی بدهند که بتوانند به آن عمل کنند.

علی محمدی از شهروندان دشتستان نیز گفت: در ایران تاکنون 33 انتخابات برگزار شده و همواره مردم حضوری باشکوه داشته‌اند و اطمینان داریم که بار دیگر مردم مشارکت خوبی خواهند داشت.

وی ابراز داشت: از کاندیداها می‌خواهیم در ارائه برنامه‌های کاری خود صداقت داشته باشند تا مردم بهتر و اصلح را انتخاب کنند.

سعید کرمی‌فرد نیز یادآور شد: انتخابات نماد حماسه سیاسی است و بدون تردید اگر مردم در این انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری خلق می‌شود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون فضای شهرها و روستاها انتخاباتی است و مردم خود را برای حضور در انتخابات آماده می‌کنند.

کرامت علایی نیز اظهار داشت: صدا و سیما باید بیشتر نسبت به برنامه‌های نامزدها توجه کند تا مردم از بین برنامه‌های نامزدها فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: خلق حماسه سیاسی توسط مردم اتفاق می‌افتد و اطمینان داریم که مردم بار دیگر اعتماد خود را به نظام اثبات می‌کنند.

برگزاری انتخابات در 207 شعبه شهری و روستایی دشتستان

فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در دشتستان اندیشیده شده و اطمینان داریم با حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و بی‌نظیر خواهیم بود.

علیرضا خرمی افزود: دوره‌های مختلف آموزشی برای برگزاری مطلوب انتخابات برگزار شده و برگزارکنندگان انتخابات تخصص لازم برای برگزاری مناسب این دوره از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را دارند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تدابیر امنیتی و انتظامی نیز اندیشیده شده و با همکاری مسئولان و شورای تامین هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری این انتخابات نداریم.

خرمی تصریح کرد: تمام بخشداران ساز و کارهای لازم را فراهم کرده‌اند و افراد باتجربه و باسابقه شهرستان را انتخاب کرده‌اند تا در امر برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: هفت هیئت اجرایی و نظارت شوراهای اسلامی شهر و روستا شامل 77 نفر و شش هیئت اجرایی و نظارت انتخابات ریاست جمهوری شامل 78 نفر شرایط برگزاری انتخاباتی سالم را در 9 حوزه شهری و 95 حوزه روستایی شهرستان فراهم کرده‌اند.

خرمی افزود: این انتخابات در 207 شعبه شهری و روستایی در شهرستان دشتستان انجام خواهد شد که 13 شعبه سیار خواهد بود.

قاضی کشیک در ایام انتخابات در دشتستان

رئیس دادگستری دشتستان نیز بیان کرد: آنچه برای نظام اسلامی ما افتخار محسوب می‌شود این است که در کشور ما صندوق‌های رأی ملاک اصلی انتخاب مسئولان است و این افتخار با خون شهدا به وجود آمده است.

عبدالکریم رستگار افزود: کشوری که متکی به آرای ملت باشد شکست‌ناپذیر است و اگر حکومتی به مردم پشت کند شکست می‌خورد و ایران اسلامی همواره با اتکا به مردم و با تکیه بر رأی مردم در مسیر رشد و تعالی در حرکت است.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: در 34 سال اخیر علیرغم تحریم‌های جهانخواران و با وجودی که مردم را برای مشارکت نکردن در انتخابات ترغیب می‌کردند شاهد حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات بوده‌ایم.

رستگار تصریح کرد: امروز نیز دشمنان مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند اما ملت مؤمن و مسلمان ایران اسلامی پاسخ اینها را می‌دهند و در 24 خردادماه با پاسخ مستحکم خود جواب دشمنان را می‌دهند.

این مسئول ابراز داشت: دستگاه قضایی برای برگزاری مطلوب انتخابات در دشتستان تمهیدات لازم را اندیشیده است و در بخش‌ها نیز نمایندگان ما در امر انتخابات همه توان خود را به کار می‌گیرند.

وی از حضور شبانه‌روزی قاضی کشیک در ایام انتخابات در دشتستان خبر داد و گفت: هر پرونده‌ای در ایام انتخابات در دشتستان خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و دادگستری دشتستان با قاطعیت عمل خواهد کرد.

دشتستان آماده برگزاری انتخابات است

معاون سیاسی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: دشتستان آماده برگزاری انتخابات در تاریخ 24 خرداد است و مردم و مسئولان آمادگی کامل برای انجام این مهم دارند.

ابراهیم مهتدی افزود: همکاری، همدلی و مشارکت همه عوامل اجرایی برای ایجاد فضای مناسب برای حماسه‌آفرینی ملت ایران در 24 خرداد ضروری است.

وی اضافه کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت با تمام توان برای برگزاری انتخابات آمادگی دارند و هیچ مشکلی در امر برگزاری انتخابات نداریم.

توطئه دشمنان برای برگزار نشدن انتخابات

امام جمعه برازجان نیز بیان کرد: دشمنان برای برگزار نشدن انتخابات در ایران برنامه‌ریزی و توطئه کرده‌اند و پیوسته از امکانات و رسانه‌های خود برای تضعیف نظام استفاده کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح خاطر نشان کرد: در این شرایط حساس زمانی، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران در عرصه بین‌المللی که همه دشمنان بر موج تخریب دین سوار هستند، بسیار مهم است.

امام جمعه برازجان یادآور شد: دشمنان دین و نظام ما هر کدام به گونه‌ای از همه امکانات و رسانه‌هایی که در اختیار دارند، استفاده می‌کنند که به اصل انتخابات شبهه وارد شود.

وی بیان کرد: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی پیام مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را با دل و جان خواهند پذیرفت و به آن جامه عمل خواهند پوشاند.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: ناظران و مجریان نقش کلیدی دارند تا این انتخابات در سلامت و صلابت کامل برگزار شود.

انتهای پیام/2452/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول