اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

سیاه‌نمایی برای جلب آرای مردم خلاف ارزش‌هاست

امام جمعه کنگان گفت: سیاه‌نمایی برای جلب آرای مردم خلاف ارزش‌هاست.

سیاه‌نمایی برای جلب آرای مردم خلاف ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با تاکید بر اهمیت انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: حضور حماسی و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی موجب بیمه شدن و مصونیت نظام اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس افزود: به فرموده مقام معظم رهبری "همه باید تلاش کنند این انتخابات پرشور و با حضور عمومی مردم انجام بگیرد و این موجب می‌شود کشور هم مصونیت پیدا کند، هم اقتدار پیدا کند، هم امنیت پیدا کند".

امام جمعه کنگان قانون‌مداری را یکی از ویژگی‌های فرد اصلح دانست و یادآور شد: چه در بحث انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها تمکین و التزام به قانون باید یکی از ملاک‌های مهم و اصلی در انتخاب اصلح باشد زیرا کاندیدایی که هم‌اکنون نقض قانون می‌کند هیچ ضمانتی وجود ندارد که فردا نیز این رویه را دنبال نکند.

محمودی با اشاره به جایگاه ریاست جمهوری در قانون گفت: متاسفانه برخی نامزدها پا را فراتر از حد و مرزها می‌گذارند و حرف‌هایی می‌زنند که گویا همه کاره این کشور آنهایند که این غلط است زیرا رئیس جمهور فقط مجری است و سیاست‌های کلان نظام از اختیارت رهبری معظم و فرزانه انقلاب است نه رئیس جمهور.

خطیب جمعه کنگان بار دیگر به بی‌طرفی رهبری در انتخابات اشاره و ابراز داشت: بزرگترین خیانت این ا‌ست که کسی رهبری را طرفدار خودش بداند و از رهبری مایه بگذارد چرا که این حرف خلاف نظر معظم‌له است.

وی ارزش‌های نظام و تداوم گفتمان امام و انقلاب را ضروری دانست و با گلایه از برخی نامزدها گفت: متاسفانه برخی می‌کوشند برای جلب آرای مردم سیاه‌نمایی کنند که این خلاف ارزش‌ها و آرمان‌هاست.

محمودی در بخش دیگر با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) با برشمردن گوشه‌ای از فضایل آن امام همام ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه مجالس عزای آن‌ حضرت اظهار داشت: ایام شهادت ائمه فرصتی است تا دوستان و محبان حضراتشان با سیره عملی آنها آشنا شوند.

امام جمعه کنگان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار رفیع جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم آن احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در قرون معاصر خاطر نشان کرد: ایمان و عمل صالح رمز ماندگاری امام (ره) در قلوب است و نظام و حکوت اسلامی نماد بارز عمل صالح امام(ره) در قرن معاصر بود.

وی همچنین به سالروز انتخاب شایسته سکان‌دار نظام حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) توسط خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: تدابیر حکیمانه خلف صالح امام(ره) در بحرانی‌ترین شرایط کشور را نجات داده است.

محمودی در بخش پایانی با گرامیداشت پنجاهمین سالروز قیام خونین 15 خرداد گفت: قیام 15 خرداد الگویی همیشگی در تاریخ برای ایستادگی در برابر استعمار و استکبار است.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول