اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

حضور در پای صندوق‌های رای مهم‌ترین وظیفه مردم است

امام جمعه بوکان گفت: حضور پررنگ و همه جانبه در پای صندوق‌های رای مهم‌ترین وظیفه مردم مسلمان ایران است.

حضور در پای صندوق‌های رای مهم‌ترین وظیفه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ماموستا عبد‌الرحمان خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوکان، اظهار داشت: اگر یکی از مسلمانان ناراحت شود ناراحتی او به همه می‌رسد و اگر یکی از مسلمانان شاد باشد شادی او شادی دیگران را تضمین می‌کند.

وی افزود: ما باید وظیفه‌مان را در مقابل همدیگر بشناسیم و همان طوری که دشمنان علیه ما متحد شده‌اند ما نیز باید با هم متحد شویم و نگذاریم دشمنان بر ما پیروز شوند.

خلیفه‌زاده با اشاره به اینکه خداوند از عمل زشت کفار غافل نیست، ابراز داشت: مجازات آنها در این دنیا و یا آخرت انجام می‌شود.

وی به اهمیت اتحاد اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به اتحاد نیاز داریم و نیاز به گوش دادن به حرف بزرگان و عمل به فرمایش بزرگان از جمله مقام معظم رهبری داریم.

امام جمعه بوکان یکی از وظایف مهم ایرانیان را در روز 24 خرداد حضور پررنگ و همه‌جانبه در پای صندوق‌های رای اعلام کرد و اذعان داشت: اگر ما رئیس جمهور نداشته باشیم زندگی ما فلج شده و دشمنان بر ما مسلط می‌شوند.

وی افزود: باید کاری کنیم برای تعیین رئیس‌جمهور از بین این هشت نفر کاندیدا به فرد اصلح‌تر، متدین‌تر و متقی‌تر رای دهیم تا فردا نیازمند کفار نشویم.

خلیفه‌زاده تصریح کرد: باید به کسی رای دهیم که برای مردم خدمتگزار و امین باشد، چون امانت مردم به آنها سپرده می‌شود و نباید این افراد به مردم خیانت کنند و باید از اشخاص معروف و خوش نام و نشان باشند.

وی اضافه کرد: در این 30 سال نیک و بد و متقی و غیرمتقی معلوم شده و همه را می‌شناسیم.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه باید همچون گذشته و حتی بیشتر از گذشته گوش به فرمایشات بزرگان دهیم، ابراز داشت: زیرا این بزرگان برای ما دلسوز هستند و نباید به کفار گوش دهیم زیرا کفار ضرر ملت ایران را می‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه امروزه رسانه‌ها همه انسان‌ها را به هم نزدیک کرده‌اند و در عرض یک دقیقه اخبار از آن سوی جهان به همه می‌رسد، افزود: ما نباید براساس گفته‌های دشمنان عمل کنیم چرا که آن‌ها به دنبال سعادت ما نیستند بلکه به دنبال دشمنی با ما هستند.

انتهای پیام/61001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول