اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 246

قندهاری: دشمن به انتخابات ایران طمع کرده است / شورای نگهبان با اجرای قانون محبوب مردم شد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در گلستان گفت: این دوره از انتخابات حساسیت ویژه‎ای نسبت به دوره‌های گذشته دارد چرا که نخستین انتخابات ریاست جمهوری بعد از فتنه 88 است و دشمن به این انتخابات چشم طمع دوخته است.

قندهاری: دشمن به انتخابات ایران طمع کرده است / شورای نگهبان با اجرای قانون محبوب مردم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری ظهر امروز در نخستین همایش آموزشی توجیهی بازرسی انتخابات شهرستان و بخش‎های تابعه استان گلستان در انتخابات ضمن تسلیت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: ما برای اینکه دشمن را مرعوب خود کنیم باید هوشیار باشیم قبل از اینکه دشمن دست به کاری بزند او را از کارش پشیمان و عامل بازدارنده باشیم.

وی حضور و مشارکت گسترده مردم را در انتخابات عاملی بازدارنده خواند و تصریح کرد: اگر مردم حضور پرشور در صحنه انتخابات داشته باشند یقینا دشمن برای همیشه حساب کار خودش را خواهد فهمید.

ما در جایگاه مصلحت‎اندیشی قرار نداریم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در گلستان متذکر شد: اگر می‎خواهیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم باید قانون را سرلوحه قرار دهیم چنانکه شورای نگهبان با عمل به قانون توانست محبوب مردم شود و این اقدام دشمنان و استکبار جهانی را عصبانی کرد.

قندهاری با تاکید بر اینکه مصلحت‎اندیشی بر عهده ما نیست، خاطرنشان کرد: ما در جایگاه مصلحت‎اندیشی قرار نداریم، توجه به قانون در برگزاری انتخابات مورد تاکید است.

وی در خصوص جاودانگی شخصیت امام راحل بیان داشت: آنچه امام خمینی (ره) را محبوب دل‌ها در سراسر دنیا کرد در سایه بندگی خداوند بوده است.

نباید در برابر استکبار کوتاه بیاییم/ ملت ایران خواهان حاکمیت اسلام است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در گلستان با بیان اینکه امام راحل درس مقاومت و ایستادگی را به ما یاد داد، افزود: این درس‎ها نشان می‎دهد که نباید در برابر استکبار کوتاه بیاییم و دست سازش به سمت دشمنان خدا دراز کنیم.

قندهاری با تاکید بر اینکه ملت ایران خواهان حاکمیت اسلام و قوانین و مقررات هستند، تصریح کرد: ما اگر می‎خواستیم زندگی مرفه‌ای داشته باشیم که دیگر انقلاب نمی‎کردیم ملت ایران به دنبال این است که ارزش‎های دینی و الهی استمرار پیدا کند، گرچه هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی خاطرنشان کرد: برخی همراه انقلاب بودند اما تا الان همراهی نکردند، در کنار امام بودند اما امروز در مقابل امام قرار گرفتند و مواضع امام را قبول ندارند، آنچه مهم است اینکه باید تا آخر پای امام و انقلاب بایستیم.

مردم هوشیار باشند/ برخی از صحبت‎های کاندیداها با معیارهای انقلاب همخوانی ندارد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در گلستان اظهار داشت: اگر به بندگی خدا قانع شدیم باید سختی‎ها را تحمل و در برابر دشمن کوتاه نیاییم.

قندهاری با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند، گفت: برخی از صحبت‎های کاندیداها نشان می‎دهد که آنها فقط دنبال جلب آرای مردم هستند و بعد زمینه ارتباط با مستکبران را فراهم کنند به طوریکه در جمع هواداران خود مسائلی را مطرح می‎کنند که با معیارهای انقلاب همخوانی ندارد.

انتهای پیام/83001/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول